خبرگزاری کار ایران

پس از نخستین قهرمانی جهان؛

قهرمانان کشتی فرنگی ایران به کشور بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۹۱

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی جهان در ازبکستان با یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز و با ۴۲ امتیاز بالاتر از تیم قدرتمند روسیه عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران که برای نخستین بار عنوان قهرمانی جهان را در پنجاه و ششمین دوره رقابت های جهانی(سال ۲۰۱۴ ازبکستان) کسب کرد، شامگاه سه شنبه به کشور بازگشت.

به گزارش ایلنا، در مراسم استقبال از ملی پوشان قهرمان کشتی فرنگی کشورمان شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی، جمعی از اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی، پیشکسوتان و قهرمانان و جمع کثیری از علاقمندان و خانواده های این قهرمانان حضور داشتند.

تیم ملی ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ۲۱ تا ۲۳ شهریور در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد، یک مدال طلا از سوی حمید سوریان(۵۹ کیلوگرم)، یک مدال نقره از سوی امید نوروزی(۶۶ کیلوگرم) و دو مدال برنز توسط افشین بیابانگرد(۷۱ کیلوگرم) و قاسم رضایی(۹۸ کیلوگرم) و با ۴۲ امتیاز بالاتر از تیم قدرتمند روسیه عنوان قهرمانی را کسب کرد.

حمید سوریان در این رقابت ها با کسب ششمین مدال طلای خود و با احتساب مدال طلا المپیک لندن از نظر کسب مدال طلا در ایران رکوردار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز