خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران:

اصلاح قانونی مالیات بر ارزش افزوده در شرایط رکود نیازضروری بخش تولیداست

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۸۷

در شرایط فعلی تولید هر گونه فشار مضاعف بر تولید باعثپیش آمدن مشکلات عدیده‌ای خواهد شد / در مازندران با داشتن سه فرودگاه و سه بندرتجاری آماربیکاری معنا و مفهوم ندارد زیرا این ظرفیت حتی در پایتخت هم وجود ندارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: بهبود فضای کسب و کار مهم‌ترین عامل جلوگیری از ورشکستگی است زیرا بنگاههای اقتصادی در شرایط مساعد و مناسب به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از ساری، غلامرضا عشریه در نشست کارگروه رسانه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه مدیرانی که خبرنگاران رانبینند توسعه را ندیده‌اند اظهارکرد: متاسفانه در سالهای گذشته ظرفیت رسانه در نگاه مدیران نادیده گرفته شده است و با توجه به محرومیت‌هایی که در استان وجود دارد بهترین کسانی که می‌توانند در سهم خواهی و مطالبات استان و مشکلات را انعکاس دهدرسانه‌ها هستند.

وی در سخنانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی را در تصمیم سازی‌ها مهم و کارساز دانسته و خواستار تقویت آن در استان برای اجرایی کردن مصوبات در جهت حل موانع و مشکلات شد.

عشریه با اشاره به اینکه مازندران مرکز کشت برنج در کشور‌ها است گفت: خیلی‌ها در مازندران متاسفانه بعلت بیکاری سفره آن‌ها خالی است و بسیاری، هفته‌ها از خوردن برنج محروم هستند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران افزود: در مازندران با داشتن سه فرودگاه و سه بندرتجاری آماربیکاری معنا و مفهوم ندارد زیرا این ظرفیت حتی در پایتخت هم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اتاق مازندران طرح پیشنهادی نسبت به قانون مالیات بر ارزش افزوده که در کمیسیون‌های مجلس در دست بررسی است، ارایه کرده و انتظار می‌رود که مجلس نسبت به دیدگاه‌های بخش خصوصی توجه ویژه داشته باشد.

عشریه خواستار اصلاح قانونی مالیات بر ارزش افزوده در شرایط رکود شد و گفت: در شرایط فعلی تولید هر گونه فشار مضاعف بر تولید باعثپیش آمدن مشکلات عدیده‌ای خواهد شد.

وی همچنین خواستار اصلاح وضعیت پولی و بانکی و قوانین آن در راستای حمایت از تولید و صنعت در نظام بانکی کشور شد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: خوشبختانه زیرساختهای موجود در اقتصاد و صنعت وجود دارد و ما به دنبال اصلاح و تکمیل این برنامه‌ها باید باشیم.

وی مسائل پولی و مالی و معضلات پیش پای بانک‌ها در تأمین منابع مالی اولیه را مهم‌ترین خروجی از مسائل مهم و احدهای صنعتی و تولیدی و بخش کشاورزی دانست و گفت: بایستی تمام مسائل دو سویه نگریسته شود و پای صحبت هر دو طرف نشسته و مسائل کار‌شناسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز