خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛

اعطا اعتبارنامه فعالیت اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۸۳

این کانون با دارا بودن ۱۶ کانون شهرستانی که در مجموع بالغ بر ۹۳ هزار بازنشسته، ازکارافتاده و مستمری بگیر را در سطح استان شامل می‌شود بزرگ‌ترین تشکل منسجم در سطح استان است.

طی مراسمی اعتبارنامه دوره جدید فعالیت اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اعطاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، در این مراسم در سخنانی به نقش کانون کارگران بازنشسته استان اشاره کرد و گفت: این کانون با دارا بودن ۱۶ کانون شهرستانی که در مجموع بالغ بر ۹۳ هزار بازنشسته، ازکارافتاده و مستمری بگیر را در سطح استان شامل می‌شود بزرگ‌ترین تشکل منسجم در سطح استان است.

میراحد حسینی اظهار داشت: با احتساب اعضای خانواده، افراد تحت پوشش در مجموع به طور غیرمستقیم، تعداد این تشکل به ۱۴۰هزار نفر می‌رسد که این امر لزوم توجه و حمایت از این تشکل را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات هیئت مدیره و بازرسان کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی گفت: انتخاب افرادی شایسته در هیئت مدیره این کانون و حضور افراد شناخته شده و آشنا به مسایل و مشکلات نظیر کریم صادق‌زاده این نوید را می‌دهد که این کانون می‌تواند با وحدت و انسجام فعالیت‌های خود را پیگیری کند و ما نیز در این راستا از هیچ حمایتی کوتاهی نخواهیم کرد.

مهندس فتحی، معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، نیز در این مراسم در سخنانی بر لزوم انسجام فعالیت‌های این کانون تأکید کرد و گفت: با توجه به تعداد کارگران بازنشسته باید تلاش این کانون در جهت ارایه خدمات و توزیع صحیح آن معطوف شود.

مهندس فتحی با اشاره به جایگاه کانون کارگران بازنشسته استان افزود: یکی از موضوعاتی که این کانون باید در رأس فعالیت‌های خود قرار دهد رعایت عدالت در کلیه امورات است که قطعا منجر به نتایج مطلوب در فعالیت‌های این مجموعه منجر خواهد شد.

دراین مراسم همچنین کریم صادق‌زاده، عضو کانون عالی بازنشستگان کشور و نایب رییس کانون کارگران بازنشسته استان و محمد مسگری رییس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی به ارایه نقطه نظرات پرداختند.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش هیئت مدیره و بازرسان دوره قبل، اعتبارنامه، محمد مسگری اسکویی، رییس، حاج کریم صادق‌زاده، نایب رییس، خیراله نورانی، خزانه‌دار، جعفر داداش‌زاده، منشی، و نقد علی یدالهی، اصغر خوش نفس علیشاهی، عین اله فیضی، سید رضا سجودی هریس، صمد اکرامی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد علی ابراهیمی آوینی، حسین علمی و یوسف مقتدر اسلامی به عنوان بازرسان اصلی کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی برای دوره جدید اعطاء شد.

همچنین در این جلسه از اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی و فوق العاده کانون حاج نقی یاری و می‌ریحیی قضائی و بهرام رشیدی با اهداء لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های ارزنده آنان و همچنین فتحی معاون روابط کار و ابراهیم نیا رئیس سازمان‌های کارگری و کارفرمائی اداره کل نیز قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز