خبرگزاری کار ایران

مهمان‌پرست:

سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز اوضاع را پیچیده می‌کند

کد خبر : ۲۰۵۳۵

مشکلات بحرین به راه حل سیاسی براساس گفت‌وگوی عادلانه و با حضور طیف‌های مختلف مردم بحرین نیاز دارد و اجرای اصلاحات واقعی و استمرار آن براساس مطالبات مردمی و انجام اقدامات اعتمادساز می‌تواند فضای لازم برای گفت‌وگو و حل مشکل را فراهم نماید.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در خصوص تحولات بحرین اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران بر این موضع تاکید دارد که اقدامات خشونت‌آمیز و انفجارهای اخیر، حضور نیروهای نظامی خارجی، سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز و امنیتی کردن فضای حاکم در بحرین نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه وضع را پیچیده‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مهمان‌پرست افزود: ما تاکنون شاهد تاکید مردم و گروه‌های مختلف بحرینی بر اتخاذ و استمرار شیوه مسالمت‌آمیز در مطالبات‌شان هستیم و سند منتشره از سوی گروه های مختلف بحرینی در زمینه مخالفت با خشونت هم نشان دیگری در همین راستا بوده و ما از آن استقبال می‌کنیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه خاطرنشان کرد: مشکلات بحرین به راه حل سیاسی براساس گفت‌وگوی عادلانه و با حضور طیف‌های مختلف مردم بحرین نیاز دارد و اجرای اصلاحات واقعی و استمرار آن براساس مطالبات مردمی و انجام اقدامات اعتمادساز می‌تواند فضای لازم برای گفت‌وگو و حل مشکل را فراهم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز