خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه جهانی یونیما به جشنواره عروسکی پیام داد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۲۹

وظیفه ماست که در این موقعیت، با توجه به تعریف اعلامیه جهانی حقوق بشر نسبت به بی‌احترامی به حقوق ابتدایی بشر، صدای اعتراض آمیز خود را به گوش جهانیان برسانیم.

ددی د. بودامچی - رئیس اتحادیه نمایشگران عروسکی جهانی(یونیما) - به جشنواره عروسکی پیام داد.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است:

«هنرمندان، عروسک گردانان، و دوستان عزیز من در ایران هرچند که امسال، حضور در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی عروسکی تهران مبارک برایم میسر نشد، اما دوست دارم همین جا به مرضیه برومند و تیم تخصصی اجرایی ایشان برای برگزاری این جشنواره تبریک بگویم، همچنین باید از سازمانها و کسانی که به هرچه بهتر برگزار شدن این جشنوارۀ شناخته شده در جهان و ایران کمک می کنند نیز تقدیر کرد.

در ماه های اخیر، خشونتی بی حد و مرز کشورهای جهان را فرا گرفته است، امیدوارم و از همه هنرمندان خواهش می کنم تا با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها، با صلح، عشق و یکپارچگی گرد هم آیند.

یونیما به منزله قدیمی‌ترین سازمان تئاتری دنیا و با داشتن اعضا در بیش از ۹۵ کشور جهان، وظیفه خود می‌داند تا به یاری نمایش عروسکی و ارتقای این هنر در سراسر دنیا، بی‌توجه به تفاوت‌های فرهنگی، نژادی، سیاسی و مذهبی به ارزشهای انسانی دست یازد. وظیفه ماست که در این موقعیت، با توجه به تعریف اعلامیه جهانی حقوق بشر نسبت به بی احترامی به حقوق ابتدایی بشر، صدای اعتراض آمیز خود را به گوش جهانیان برسانیم. ما مایلیم که برای حفظ و حراست و دفاع از این حقوق اعلام آمادگی کنیم و همگان متعهد شویم تا دست در دست هم در این مسیر گام نهیم و صدایمان را به گوش رهبرانی برسانیم که سخنان‌شان گوش شنوا دارد تا از قدرتشان برای دستیابی به این آرمان بهره بگیرند. آینده در دستان ماست و ماییم که باید آینده‌ای روشن برای آیندگان تدارک ببینیم.

مایلم یک بار دیگر احترام و سپاس خود را نسبت به برگزارکنندگان یکی از بهترین جشنواره‌های این منطقه اعلام کنم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز