خبرگزاری کار ایران

از تجربه‌ام در اینچئون استفاده می‌کنم؛

زنگنه: نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت / کسی زنگ‌تفریح نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۲۳

امسال سال خوبی برای من بوده و امیدوارم با مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب می‌کنم راه موفقیت در مسابقات‌جهانی هم برایم هموار شود.

کاپیتان تیم ملی بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی گفت: بازی‌های آسیایی با وجود تعداد محدود شرکت‌کننده، حساسیت و ارزش بیشتری نسبت به سایر رقابت‌ها دارد و من از تجربه و آمادگی‌ام برای کسب مدال استفاده خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، پگاه زنگنه کاراته کای وزن منهای ۶۸ کیلوگرم تیم ملی بانوان ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: مهمترین رقبایم کاراته‌کاهای چین، ژاپن، قزاقستان و اردن هستند اما نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و کسی زنگ تفریح نیست.

وی افزود: امسال سال خوبی برای من بوده و امیدوارم با مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب می‌کنم راه موفقیت در مسابقات‌جهانی هم برایم هموار شود.

زنگنه با تاکید بر اینکه مدال بازی‌های آسیایی برایش اهمیت بالایی دارد، گفت: همه شرایط و امکانات در اردوها ایده‌آل بوده و من هم ۶ ماه زحمت کشیدم و نتایج خوبی در مسابقات تدارکاتی بدست آوردم.

وی گفت: با اینکه در لیگ جهانی ترکیه به دلیل خستگی نتیجه را واگذار کردم، اما از نتیجه بدست آمده راضی هستم و امیدوارم بتوانم در اینچئون بر سکوی قهرمانی قرار گیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز