خبرگزاری کار ایران

داوری اولین دوره مسابقات عکس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۲۲

سیف‌الله صمدیان، رضا معطریان و عباس کوثری به سرپرستی سیامک زمردی مطلق هیأت داوران این دوره جشنواره تئاتر کودک را تشکیل می‌دهند.

داوری اولین دوره مسابقات عکس بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان صبح امروز در سالن تشریفات تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سیف الله صمدیان، رضا معطریان و عباس کوثری به سرپرستی سیامک زمردی مطلق هیأت داوران این دوره را تشکیل می‌دهند.

زمردی مطلق در ارتباط با زاویه نگاه داوران مسابقه عکس در این دوره از جشنواره گفت: " رویکرد اصلی ما این است که با دقت در انتخاب و توجه به کیفیت آثار(تا کمیت آنها)، شرایط جدیدی را فراهم آوریم تا عکاسان نگاه قوی‌تری به تئاتر کودک و نوجوان داشته باشند زیرا در حال حاضر عکاسان حرفه ای از تئاتر کودک و نوجوان استقبال کمتری می‌کنند. "

وی ضمن تاکید براینکه آثار شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره باید در بازه زمانی ۱ مرداد ماه ۹۲ ماه تا ۱۵ مرداد ماه ۹۳ عکاسی شده باشند؛ گفت: " دراین دوره از جشنواره ۱۱۱ قطعه عکس که توسط ۲۶ عکاس از ۳۴ نمایش گرفته شده و به دبیرخانه رسیده که که از بین این تعداد، دراین مرحله ۲۰ عکس برای شرکت در اولین دوره از مسابقات عکس انتخاب می شوند و در نمایشگاه عکس بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به نمایش در می‌آیند. "

مدیر هیأت داوران در پایان گفت: از بین تعداد آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره، ۳ عکس به عنوان عکس برگزیده انتخاب می شوند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به دبیری پیام دهکردی از ۱۵ مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک آغاز و تا ۲۱ مهر ماه هم زمان با عید سعید غدیرخم ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز