خبرگزاری کار ایران

همه نگاه‌ها به سمت کاراته است؛

حسنی‌پور: قول می‌دهم در اینچئون متفاوت باشم

کد خبر : ۲۰۵۳۱۹

کاراته‌المپیکی نیست و همه نگاه‌ها در بازی‌های آسیایی به سمت کاراته است. ما به عنوان‌نمایندگان این رشته امیدوار به کسب نتیجه و افتخارآفرینی هستیم.

کاراته‌کای وزن منهای ۷۵ کیلوگرم تیم ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی گفت: شرکت در ۲ کاراته‌وان ژاپن و ترکیه با اینکه برای من مدالی به همراه نداشت، اما تجربه خوبی بود و قول می‌دهم در اینچئون کاملاً متفاوت باشم و بهترین رنگ مدال را کسب کنم.

به گزارش ایلنا، سعید حسنی‌پور با بیان این مطلب گفت: از لحاظ روحی و بدنی آمادگی خوبی دارم و تمام تمرکزم کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی است که امیدوارم با دعای خیر مردم و علاقه‌مندان این رشته ورزشی به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی افزود: کاراته المپیکی نیست و همه نگاه‌ها در بازی‌های آسیایی به سمت کاراته است. ما به عنوان نمایندگان این رشته امیدوار به کسب نتیجه و افتخارآفرینی هستیم تا همانند گذشته جایگاه کاروان ورزشی ایران در رده بندی کلی ارتقا ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه از ۴ سال قبل خودش را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده کرده، گفت: بازی‌های آسیایی برای کشور ما اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد. من هم خودم را برای کسب مدال آماده کرده‌ام. حضور در میادین بین‌المللی باعثبالارفتن آمادگی بدنی شده تا در روی تاتامی اینچئون با آسودگی و بدون استرس مبارزه کنیم.

حسنی‌پور ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون، کادر فنی و خانواده‌اش گفت: شرایط استاندارد و خوبی در اردو های تیم ملی حاکم بود که امیدوارم این شرایط در اردوهای آینده نیز تکرار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز