خبرگزاری کار ایران

آمار معاملات روز سه‌شنبه بورس انرژی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۱۳

در رینگ بین الملل بازار فیزیکی هم ۱۰۰۰ تن گاز مایع پالایش نفت شازند عرضه شد و به فروش رفت که ارزش این محموله ۶۱۱ هزار دلار بود.

امروز ۳۳۴۵ تن متانول، حدود ۱ میلیون لیتر حلال، ۱۰۰۰ تن گاز مایع، بیش از ۲۳۰۰ بشکه میعانات گازی، در کنار ۱۴۸۰ قرارداد سلف موازی استاندارد برق در بورس انرژی داد و ستد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس انرژی، در معاملات سه شنبه ۲۵ شهریور، ۲۰۰۲ تن متانول پتروشیمی شیراز، ۱۱۷۵ تن متانول پتروشیمی زاگرس و ۱۶۸ تن متانول پتروشیمی فناوران در بازار فیزیکی بورس انرژی جمعا به ارزش ۲۹ میلیارد ریال عرضه و فروخته شد.

امروز در ادامه ساعت معاملات انواع حلال شرکتهای پالایش نفت اصفهان و شیراز هم عرضه شد و به فروش رفت. ارزش حدود ۱ میلیون لیتر انواع حلال عرضه شده ۱۳ میلیارد ریال بود.

امروز همچنین ذوب آهن اصفهان ۵۰۰ تن قطران را روی تابلو عرضه برد که این محصول هم با اشتیاق خریداران مواجه شد. ارزش قطران ذوب آهن اصفهان ۷ میلیارد ریال بود.

امروز همچنین در رینگ بین الملل بازار فیزیکی هم ۱۰۰۰ تن گاز مایع پالایش نفت شازند عرضه شد و به فروش رفت. ارزش این محموله ۶۱۱ هزار دلار بود.

همچنین امروز در بازار برق ۱۴۸۰ قرارداد سلف موازی استاندارد تنها در نماد بار پایه برای تحویل در روز های مختلف مهر ماه امسال معامله شد. ارزش بازار برق امروز کمی بیشتر از ۱۶ میلیارد ریال بود.

امروز با انجام معاملات در دو بازار مشتقه(تابلو برق) و بازار فیزیکی بورس انرژی، ارزش کل معاملات افزون بر ۸۷ میلیارد ریال شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز