خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد:

بهره‌مندی ۱۷۰۰ دانش‌ آموز و دانشجوی ملایری از طرح مهر تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۵۸

بهره‌مندی هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجوی ملایری از طرح مهر تحصیلی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از بهره‌مندی هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجوی ملایری از طرح مهر تحصیلی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: جلسه مهر تحصیلی با حضور نمایندگان، سازمان بهزیستی شهرستان، کمیته امداد، حوزه علمیه، آموزش و پرورش و دانشگاه‌‌های ملایر برگزار شد.

وی عنوان کرد: در راستای کمک هزینه تحصیلی به دانش ‌آموزان و دانشجویان نیازمند از محل اجرای نیت واقف بزرگ ملایر مرحوم سیف الدوله طرح مهر تحصیلی برای دومین سال در ملایر اجرا می‌‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: این طرح همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اجرا می‌‌شود و دانش ‌آموزان، دانشجویان و طلاب نیازمند از ۲۰ شهریور با داشتن معرفی نامه از نهاد یا دانشگاه مورد نظر از مزایای طرح مهر تحصیلی بهره‌مند خواهند شد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده و تصمیمات مقرر در جلسه مهر تحصیلی، امسال یک هزار و ۷۰۰ دانشجو و دانش آموز از مزایای مهر تحصیلی ملایر که توسط اداره اوقاف و امور خیریه انجام می‌‌شود بهره‌مند می‌‌شوند.

عزیزی از تهیه یک هزار و ۲۰۰ بسته لوازم و التحریر در قالب این طرح خبر داد و گفت: برای اجرای این ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار از محل نیات واقف در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز مبلغ ۸۰ میلیون تومان اعتبار در قالب این طرح به یک هزار و ۶۱۲ دانش آموز نیازمند در قالب لوازم التحریر و هزینه خرید کتاب اهدا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: همچنین کمک ‌های اوقاف سال گذشته به دانشجویان و طلاب نیازمند نیز ۳۸ میلیون تومان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز