خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم:

برای پیشبرد اهداف دولت سکوت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۴۹

دوستداران دولت خیلی نباید مخالفتی با مسائل داشته باشند اما باید تذکرات را بدهند و آن جا که لازم است این کار را انجام خواهیم داد.

ایلنا: عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم، با بیان این که اظهارات استاندار قم مبنی بر توافق با اصلاح طلبان برای تعیین فرماندار جدید قم نادرست است، گفت: به نظر می رسد در این خصوص با اصولگرایان توافق شده است؛ نه اصلاح‌طلبان.

به گزارش ایلنا، روز گذشته «رضا سیار» مدیر کل جهاد و کشاورزی قم در زمان احمدی نژاد، به عنوان فرماندار جدید قم معرفی شد که در جلسه معارفه وی، استاندار قم ادعا کرد، برای فرماندار شدن او، با اصولگرایان و اصلاح طلبان استان قم، توافق شده است.

" مرتضی عبدی " عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ادعای استاندار قم در خصوص توافق با اصلاح طلبان برای معرفی فرماندار جدید قم را نادرست خواند و تصریح کرد: ادعای استاندار محترم قم درست نیست؛ چرا که توافقی با اصلاح طلبان در این خصوص صورت نگرفته بلکه به نظر می رسد با اصولگرایان توافق شده است.

وی افزود: اصلاح طلبان به فرماندار شدن " آقای سیار " راضی نبودند و به نظر من هیچ اصلاح طلبی ایشان را برای پست فرمانداری تأیید نکرده است اما بعد از تعیین شدن ایشان، به دلیل مصالح کشور و دولت، مخالفتی نکردند اما این که عنوان شود با اصلاح طلبان توافق شده، جای بحثدارد؛ اصلاح طلبان بنابر مصالح موجود سکوت کرده و با این موضوع مخالفت جدی نکردند، چون بالاخره آقای سیار فرماندار دولتی است که ما خودمان به آن رأی دادیم و امیدواریم موفق شود.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم، در تحلیل خود از روی کار آمدن فرماندار جدید قم، تصریح کرد: به نظر می رسد معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، یکی دیگر از نیروهای خودشان را در مدیریت استان چیدند؛ شاید بتوان گفت مدیریت استان عملا در دست ایشان است و حلقه ایشان با روی کار آمدن فرماندار جدید قم، عملا کامل تر می شود؛ البته تا زمان انتخابات ۱۷ ماه فرصت داریم و شاید آقایان تا آن موقع بر مصدر امور نباشند.

«مرتضی عبدی» در تحلیل خود از شخصیت فرماندار جدید قم، گفت: ایشان به عنوان شخصی که در ۸ سال دولت قبل در مدیریت جهاد و کشاورزی استان قم حضور داشت، کارش کار عملیاتی بوده و کار ستادی سیاسی نکرده است؛ البته در قم، فرمانداری سمت مهمی نیست و بیشتر کارهای مهم سیاسی را معاونت های مهم استاندار انجام می دهند؛ فرماندار قم بیشتر یک سری هماهنگی های بین شهری را انجام می دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب استان قم، خاطرنشان کرد: البته دولت در چینش نیروهای خود در استان های مختلف کشور و به ویژه استان قم، خیلی مطلوب عمل نکرده است اما با توجه به درک تمامی شرایط و محذورات دولت، ما سکوت می کنیم و فقط جایی که لازم است تذکر می دهیم، تا انشاالله کار مملکت پیش برود؛ ما می دانیم که دولت محترم در شرایط سخت مذاکره است و دوستداران دولت خیلی نباید مخالفتی با مسائل داشته باشند اما باید تذکرات را بدهند و آن جا که لازم است این کار را انجام خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز