خبرگزاری کار ایران

برترین‌های جشنواره ملی عکس فیروزه تبریز شناخته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۰۳

ثنا زارعی، ۹ ساله از تبریز، کم سن و سال ترین شرکت کننده و اصغر آدمی دهکردی، ۷۲ ساله از اصفهان، مسن‌ترین شرکت کننده در این جشنواره لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

پنجمین جشنواره ملی عکس فیروزه تبریز همزمان با برگزاری هفته نکوداشت تبریز، با معرفی برترین های خود به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جشنواره ملی عکس فیروزه در بخش اصلی و ویژه و در بخش اصلی شامل موضوع های چهره شهر(برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر تبریز از قبیل مناظر، زیبایی ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری، معماری(نماهای داخلی و بیرونی بناهای تاریخی، معاصر و مدرن شهر تبریز) برگزار شد.

مهران چراغچی از تبریز نفر اول بخش معماری برنده تندیس ملی جشنواره، تندیس هفته نکوداشت تبریز و لوح افتخار به همراه ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی در بخش معماری جشنواره ملی فیروزه شناخته شد.

بختیار رنجبری از تبریز، محمد هادیان از تبریز، محمدرضا معصومی از تهران و علی سراج همدانی از اهواز حائز رتبه های دوم تا پنجم جشنواره شدند.

سهیلا صنم لو از تبریز نفر اول بخش چهره شهر برنده تندیس ملی جشنواره، تندیس هفته نکوداشت تبریز و لوح افتخار به همراه ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی در بخش معماری جشنواره ملی فیروزه شناخته شد.

همچنین سینا شیری از تهران، غدیر آبشناس از بیرجند، علی رضا وحید از تبریز و مهدی پور نصر حائز رتبه های دوم تا پنجم پنجمین دوره جشنواره ملی فیروزه شدند.

در بخش جایزه ویژه شهردار، امید امیدواری از شیراز برنده جایزه بخش پرترهٔ محیطی، علی رضا وحید از تبریز برنده جایزه در بخش عکس محلات قدیمی تبریز و مهدی سعادت از ارومیه برنده جایزه در بخش تصویرگر طبیعت و فرهنگ بومی آذربایجان شدند.

اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره به کم سن و سال ترین شرکت کننده ثنا زارعی ۹ ساله از تبریز و مسن ترین شرکت کننده اصغر آدمی دهکردی ۷۲ ساله از اصفهان صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز