خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان؛

ارتقاء کیفیت زندگی شهری با نهادینه کردن مدیریت جهادی محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۹۵

شهردار کاشان، معاونین و مدیران ارشد شهرداری در پنجمین مرحله از اجرای طرح مدیران جهادی، از راوند بازدید و در ارتباط با مشکلات این منطقه با مردم و معتمدین محلی گفت و گو کردند.

شهردار کاشان، معاونین و مدیران ارشد شهرداری در پنجمین مرحله از اجرای طرح مدیران جهادی، از راوند بازدید و در ارتباط با مشکلات این منطقه با مردم و معتمدین محلی گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، شهردار کاشان دراین دیدار، بهسازی و ساماندهی مشکلات راوند و پاسخ به درخواست‌های ساکنان آن را یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیران جهادی شهرداری در راوند دانست.

سید محمد ناظم رضوی، آسفالت معابر راوند، توسعه فضای سبز، تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی، تغییر کاربری در محدوده صنایع فرش راوند و احداثپارک را از مهم‌ترین درخواست‌های اهالی راوند برشمرد.

وی با بیان اینکه هر یک از مدیران شهری باید اهداف مدیریت جهادی را رعایت کرده و برای تحقق این مهم، ابتدا باید پاسخگویی سریع و به موقع به اربابان رجوع و رفع مشکلات شهری را در اولویت قرار گیرد.

در این دیدار اهالی راوند با توجه به میزان جعیت و وسعت جغرافیایی راوند، خواستار خدمات بیشتر شدند، در همین راستا ناظم رضوی از اختصاص یکی از اختصاص یکی از مناطق جدید التاسیس شهرداری به منظور تسریع و تسهیل در انجام امور شهری نواحی راوند، طاهر آباد و خزاق خبر داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازدید و دیدار مستقیم با شهروندان می‌تواند نقطه عطفی در جهت مشارکت مردم در پروژه‌های شهری شده و این مشارکت به اجرای بهتر طرح‌ها و پروژه‌های توسعهٔ شهر منجر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز