خبرگزاری کار ایران

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی:

سه علامه تبریز، تاثیر بسزایی در معرفی فرهنگ غدیر داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۷۵

سه علامه شهیر شهر تبریز و همایش بین المللی فرهنگ غدیر، الگوی مدیریت جهانی، از برنامه های مهم دهه ولایت بودند که با توجه به آغاز هفته نکوداشت تبریز این برنامه ها در قالب این هفته اجرا شد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی گفت: تلاش‌های جانانه سه علامه تبریزی تاثیر بسزایی در معرفی فرهنگ غدیر داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین ولایی در همایش بین المللی فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهانی گفت: انصافا در هفته نکوداشت تبریز، حق این بود که مقام شامخ سه علامه بزرگ این شهر نیز مورد توجه قرار گیرد و برگزاری همایش غدیر گامی در این راستاست.

وی افزود: بزرگداشت سه علامه شهیر شهر تبریز و همایش بین المللی فرهنگ غدیر، الگوی مدیریت جهانی از برنامه‌های مهم دهه ولایت بود که با توجه به آغاز هفته نکوداشت تبریز این برنامه‌ها در قالب این هفته اجرا شد.

حجت الاسلام ولایی با تقدیر از توجه و تلاش‌های شهرداری تبریز به مسائل فرهنگی در مهد تشیع کشور، وجود همایش بین‌المللی فرهنگ غدیر به عنوان الگوی مدیریت جهانی را یکی از برنامه‌های مهم هفته نکوداشت تبریز ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ غدیر در هر زمان و مکانی خدشه ناپذیر و استوار است، اظهار کرد: فرهنگ غدیر برای هیچ کس عذر و بهانه‌ای باقی نگذاشت.

حجت الاسلام ولایی فرهنگ غدیر را از دو جهت خدشه ناپذیر دانست، افزود: شبیه بودن حاکم اسلامی به پیامبر(ص) و کارآمدی نظام اسلامی در فرهنگ غدیر اتفاق افتاد و هیچ اندیشمندی نتوانسته است به این فرهنگ خدشه‌ای وارد کند.

وی ادامه داد: تقویت فرهنگ غدیر در خطه آذربایجان سنت بسیار حسنه‌ای است و غدیری بودن این منطقه اقتضا داشت تا در هفته نکوداشت تبریز یک روز جهت اجرای چنین همایشی اختصاص داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز