خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

دغدغه‌های اقتصادی جامعه رسانه‌ای کرمانشاه برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۶۰

با برنامه‌هایی که در حال تدوین و اجراست، دغدغه‌های اقتصادی و مالی جامعه رسانه‌ای استان کرمانشاه تا حدودی برطرف شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه در دومین نشست هم اندیشی با مدیران خبرگزاری‌های استان با تاکید بر اینکه خبرگزاری‌ها نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی دارند٬ خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان کرمانشاه بخصوص خبرگزاری‌ها این پتانسیل و ظرفیت را دارا هستند که در اثربخشی انعکاس اخبار و اطلاعات بصورت حرفه‌ای عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، امیر بابایی با اشاره به اهمیت نقش خبرگزاری‌ها در انعکاس اخبار و آگاهی بخشی به مردم استان٬ بر لزوم هم اندیشی و همفکری رسانه‌ها و روابط عمومی‌های ادارات استان تاکید کرد و گفت: ضرورت تعامل دو سویه و متقابل بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند منجر به ارتقای جایگاه رسانه‌ها و همچنین روابط عمومی‌ها شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: موضوع آموزش رسانه‌ای از اقداماتی است که با همکاری رسانه‌ها در دست پیگیری و انجام است و سعی می‌شود که آموزش‌ها متناسب با حرفه‌های روز خبرنگاری صورت گیرد.

بابایی، همچنین مشکلات اقتصاد رسانه‌های استان را از دیگر موضوعات در دست بررسی عنوان کرد و گفت: انشاالله با برنامه‌هایی که در حال تدوین و اجراست دغدغه‌های اقتصادی و مالی جامعه رسانه‌ای استان کرمانشاه تا حدودی برطرف شود.

در این نشست پس از طرح و ارائه نظرات توسط مدیران خبرگزاری‌ها مقرر شد که انجمن خبرگزاری‌های استان راه اندازی شود و مدیران خبرگزاری‌های ایرنا٬ ایسنا٬ کردپرس٬ برنا و موج به عنوان اعضای موسس آن معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز