خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

فعالیت بانوان در پست‌های مدیریتی محدودیتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۳۷

ظرفیت بانوان به منظور تفویض پست‌های مدیریتی در رده‌های مختلف شناسایی شود.

استاندار اصفهان در نشستی صمیمی با بانوان شاغل در استانداری گفت: در خصوص تفویض پست مدیریتی به خانم‌ها نه تنها محدودیتی وجود ندارد بلکه به عنوان استاندار اصفهان از آن استقبال می‌کنم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور با اشاره مشخص نبودن ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری را موظف کرد تا ظرفیت بانوان در رده‌های مختلف را شناسایی کنند.

زرگرپور اذعان داشت: اینکه خانم‌ها و آقایان از لحاظ جسمی و روحی تفاوت‌هایی دارند، کاملا مشخص است ولی با این وجود این دو در محیط‌های اجتماعی و محیط خانه تفاوتی از نظر حقوق ندارند.

وی در ادامه تأکید کرد: البته لازم است که پست‌ها و مسئولیت‌ها متناسب با شرایط جسمی و روحی خانم‌ها باشد.

استاندار اصفهان افزود: لازم است با توجه به نقش بانوان به عنوان همسر و مادر درخانواده، امتیازات ویژه‌ای برای بانوان در محیط کار در نظر گرفته شود.

وی در راستای استفاده بانوان از تسهیلات خاص جهت فراغ بال بیشتر در رسیدگی به مسائل خانواده اعلام آمادگی کرد و بیان کرد: حضور بانوان در محیط خانواده باعثکاهش بسیاری از مسائل اجتماعی خواهد شد.

استاندار اصفهان در خصوص پیشنهاد مطرح شده در مورد لباس فرم واحد برای بانوان در محیط کار اظهار داشت: با توجه به اینکه حجاب کامل اسلامی توسط بانوان در استانداری رعایت می‌شود، نیازی به لباس متحدالشکل نبوده و چادر می‌تواند به عنوان لباس فرم تعریف شود.

وی در پایان با تأکید بر بررسی دیگر مسائل بانوان در کارگروه‌های مربوطه و ارائه پیشنهادات، برای مطالبه حقوق بانوان ‌تا حد امکان و تا جایی که قانون اجازه دهد اعلام آمادگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز