خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت؛

بیمارستان روانپزشكی و مركز فوریتهای پزشكی كاشان افتتاح شد

کد خبر : ۲۰۵۱۳

صبح امروز پنج شنبه 25 آبانماه با حضور وزیر بهداشت و درمان، نماینده مردم كاشان و آران و بیدگل، معاون استاندار و فرماندار كاشان و جمعی از مسئولین مرکز فوریتهای پزشکی و بیمارستان روانپزشكی كارگرنژاد کاشان به بهره برداری رسید.

ایلنا – كاشان: صبح امروز پنج شنبه 25 آبانماه با حضور وزیر بهداشت و درمان، نماینده مردم كاشان و آران و بیدگل، معاون استاندار و فرماندار كاشان و جمعی از مسئولین بیمارستان روانپزشكی كارگرنژاد و مركز فوریتهای پزشکی کاشان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان مركز فوریتهای پزشكی كاشان با زیر بنای یك هزاز مترمربع و با هزینه ای بالغ بر هفت و نیم میلیارد ریال از سال 89 از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشكی كاشان شروع شد یكی از بزرگترین و مجهزترین مراكز فوریتهای پزشكی در شهرستان كاشان است.

همچنین كارساخت بیمارستان اعصاب و روان کاشان از سال 86 با كمك خیر كارگرنژاد و همكاری دانشگاه علوم پزشكی كاشان درزمینی به مساحت 6600 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال كه 3 ونیم میلیارد ریال آن محل اعتبار کمک های خیر و مابقی از محل اعتبار دانشگاه علوم پزشكی كاشان ساخته شده است یكی از بهترین بیمارستانهای اعصاب روان دركشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز