خبرگزاری کار ایران

اعزام دومین کاروان زیارتی جانبازان به مکه مکرمه

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۲۴

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با مسوولان نیروی انتظامی، سپاه، گمرک و فرودگاه مانند پرواز کاروان اول از یک سالن ویژه برای اعزام جانبازان استفاده خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام دومین کاروان زیارتی جانبازان معزز برای زیارت مکه مکرمه در روز چهارشنبه ۲۶(فردا) خبر داد.

به گزارش ایلنا از بنیاد شهید، حجت الاسلام و المسلمین «سید حسن موذنی» گفت: این کاروان متشکل از ۴۰ جانباز ۷۰ درصد است که به همراه همسر و یک نفر از محارم آنها، با پرواز شماره ۱۵۳۸ ایران ایر ساعت ۷ صبح فردا به مقصد مدینه اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه جلسات توجیهی برای جانبازان برگزار و تمهیدات لازم برای اقامت جانبازان شهرستانی قبل از پرواز انجام شده است، افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با مسوولان نیروی انتظامی، سپاه، گمرک و فرودگاه مانند پرواز کاروان اول از یک سالن ویژه برای اعزام جانبازان استفاده خواهد شد.

موذنی با بیان اینکه پزشکان همراه این کاروان متخصصان بنیاد شهید هستند، اضافه کرد: پیش بینی های لازم از سوی تیم پزشکی برای موارد مختلف انجام شده و به همراه این کاروان یک تعمیرکار ویلچر هم اعزام خواهد شد.

به گفته وی، مدیران این کاروان از مدیران با تجربه در زمینه اعزام جانبازان به حج هستند و سال ها سابقه اعزام کاروان به مکه را دارند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید با بیان اینکه این جانبازان برای نخستین بار است که به مکه اعزام می شوند، ادامه داد: سیاست بنیاد شهید در زمینه اعزام جانبازان به مکه، پرهیز از عدم تکرار در اعزام است تا تعداد بیشتری از جانبازان از این سفر معنوی بهره گیرند.

وی از همکاری های حجت الاسلام والمسلمین «سید علی قاضی عسکر» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و «سعید اوحدی» رییس سازمان حج و زیارت در زمینه اعزام جانبازان به مکه قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز