خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

معلمان ولی نعمتان و موکلان آموزش و پرورش هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۸۱

حفظ شان و منزلت معلمان، باید جزئی از فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: مدیران بایستی علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی، متعهد به اخلاق اسلامی بوده و مسئولیت را به مثابه فرصت و محملی برای خدمت تلقی کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در آستانه بازگشایی مدارس گفت: از نقطه نظر مدیریت فرآیندی، مهم‌ترین و اساسی‌ترین فراگردهای حوزه آموزش و پرورش در سطح کلاس و مدرسه صورت می‌گیرد و بر این اعتبار، معلمان، ولی نعمتان و موکلان نظام آموزش و پرورش هستند که بایستی حفظ شان و منزلت آن‌ها نه در قالب شعار و کلمات کلیشه‌ای، بلکه باید به عنوان جزیی از فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش بدل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: یادآوری این نکته ضروری است که برخوردهای متناسب با شان و جایگاه رفیع معلمی با معلمان و دبیران، مطالبه جدی این اداره کل از مدیران، کارکنان و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش است و این اداره کل خود را موظف به دفاع از موکلان خود می‌داند.

تمجیدی، صبر، متانت و برخورداری از مهارت ایجاد و حفظ آرامش و تلطیف جوسازمانی را از ابتدایی‌ترین شرایط احراز مدیریت در همه سطوح دانسته، افزود: مدیران بایستی علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی، متعهد به اخلاق اسلامی بوده و مسئولیت را به مثابه فرصت و محملی برای خدمت تلقی کنند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: از ادارات نواحی و مناطق و مدیران مدارس تابعه نیز انتظار می‌رود از این فرهنگ سازمانی که ریشه در فرهنگ دینی و ملی دارد، صیانت و حراست کرده و در آستانه بازگشایی مدارس، رعایت این سیاست بنیادین را سرلوحه کار خود قرار دهند و در چارچوب سیاست‌های این اداره کل در حفظشان و جایگاه فرهنگیان فرهیخته استان اهتمام ورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز