خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران خبر داد:

خسارت 2 میلیارد ریالی سیل به شهرك صنعتی نوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۸

در اثر جاری شدن سیل، به 7 واحد تولیدی و صنعتی، به میزان 25 تا 40 درصد خساراتی شامل تخریب ساختمان اداری و نگهبانی، فضای سبز و دیوار محوطه به مبلغ 1500 میلیون ریال، وارد شده است.

ایلنا-نوشهر:مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران، از خسارت 2 میلیارد ریالی سیل به شهرك صنعتی نوشهر، خبر داد.

به گزارش ایلنا از نوشهر، عباسعـلی وفایی نژاد گفت: وقوع بارندگی شدید در سطح استان بویژه در غرب مازندران موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی شهرك صنعتی نوشهر و واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرك صنعتی شده است.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران بیان داشت: بر اثر سیل اخیر در شهرك صنعتی نوشهر، به بخشهایی از تأسیسات آب، جاده آسفالت، فضای سبز و دیوارهای محوطه، خساراتی وارد شده است.

وفایی نژاد ضمن برآورد میزان خسارات وارده به بخش عمرانی و تأسیسات مربوط به زیرساختهای شهرك صنعتی نوشهر به مبلغ 2 میلیارد ریال، افزود: در اثر جاری شدن سیل، به 7 واحد تولیدی و صنعتی، به میزان 25 تا 40 درصد خساراتی شامل تخریب ساختمان اداری و نگهبانی، فضای سبز و دیوار محوطه به مبلغ 1500 میلیون ریال، وارد شده است.

وی اظهار داشت: به 2 واحد تولیدی و صنعتی نیز در بخش انبار و مواد اولیه شامل ذرت، جو، سویا و مصالح ساختمانی به میزان 40 درصد بمبلغ 1300 میلیون ریال خسارت وارد شده است.

وفایی نژاد تصریح كرد: بر اثر سیل، لوله های آب داخل شهرك دچار شكستگی شده كه بلافاصله نسبت به ترمیم شكستگی لوله ها و راه اندازی آب شهرك صنعتی اقدام لازم صورت گرفت.

وی در پایان یادآور شد كه با بررسی و جمع بندی گزارش خسارات و ارائه به ستاد بحران مستقر در استانداری مازندران، نسبت به جبران و تأمین اعتبار مورد نیاز شهرك صنعتی نوشهر، بمنظور بازسازی، اقدام خواهد شد.

لازم به توضیح است، ارائه كلیه فعالیتهای خدماتی شامل آب، برق، مخابرات و گاز، در شهرك صنعتی نوشهر دایر گردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز