خبرگزاری کار ایران

سردار احمدی مقدم:

با قصور کنندگان در پرونده ستار بهشتی به شدت برخورد می كنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۵

هنوز برای ما به صورت دقیق مشخص نشده است که ستار بهشتی جرمی را انجام داده است یا نه

ایلنا ـ کرمانشاه: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه یگانهای انتظامی استان کرمانشاه گفت: پرونده ستار بهشتی هم اکنون در دادسراست، در این بین رئیس قوه قضاییه دستور ویژه رسیدگی به این پرونده را صادر کرده اند که این امر همکاری ما را لازم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار اسماعیل احمدی مقدم تاکید کرد: برای بررسی بهتر و دقیقتر ماموران مورد نظر در اختیار دادسرا هستند و اگر برای ما مشخص شود که کوتاهی در این بین اعمال شده است با قصور کنندگان در این زمینه به شدت برخورد قانونی خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه ما هرگز حق افراط و تفریط در کارها را نداریم، افزود: اجرای قوانین باید همسو با شرع و قانون اساسی باشد، و هنوز برای ما به صورت دقیق مشخص نشده است که ستار بهشتی جرمی را انجام داده است یا نه.

سردار احمدی مقدم گفت: نحوه رسیدگی به پرونده وبلاگ نویسان پس از شناسایی شدن، به چند تذکر و یا اخذ تعهداتی خلاصه می شود و برای ما هنوز مشخص نیست که فوت ستار بهشتی طبیعی بوده است یا غیر طبیعی است، و ما برای رسیدن به این جواب در حال بررسی تمام جوانب هستیم.

وی در ادامه با اشاره وضعیت مناسبت کرمانشاه در بحث امنیت، تاکید کرد: کرمانشاه را باید یکی از امن ترین استانهای کشور دانست، زیرا این مهم نتیجه عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی این استان است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در طول یکسال گذشته تا امروز، خوشبختانه هیچ گونه حادثه تروریستی در کرمانشاه رخ نداده است که این یکی از نشانه های بالا بودن امنیت در این استان است.

سردار احمدی مقدم افزود: کنترل بر مرزهای غربی استان کرمانشاه به خوبی انجام می شود که این را نیز باید نتیجه تلاشهای شبانه روزی پرسنل انتظامی دانست.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و عزداری سید الشهدا گفت: حضور در مجالس عزای امام حسین(ع) وظیفه دینی و شرعی هر ایرانی و مسلمان است، در اینجا از هیات های عزداری درخواست داریم که ترافیک شهری را رعایت کنند و تلاش داشته باشند که از ایجاد سر و صدا جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز