خبرگزاری کار ایران

۱۰ کشته در حادثه سقوط بالگرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۷

امروز در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۵ نفر مصدوم شدند که به دلایل ویژه درمانی جهت انتقال سریع به بیمارستان به بالگرد منتقل شدند که همگی بر اثر سقوط بالگرد جان خود را از دست دادند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی سقوط یک بالگرد در شهر طرقبه ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با سقوط بالگرد در شهرستان طرقبه نزدیکی مشهد تصریح کرد: این بالگرد تحت نظارت اورژانس مشهد مشغول به فعالیت و امداد رسانی بوده است که متاسفانه به علت نامعلومی سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با ماموریت این بالگرد گفت: امروز در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۵ نفر مصدوم شدند که به دلایل ویژه درمانی جهت انتقال سریع به بیمارستان به بالگرد منتقل شدند.

وی در رابطه با تلفات حادثه سقوط این بالگرد خاطر نشان کرد: متاسفانه در اثر این حادثه ۵ مصدوم حادثه جاده‌ای و ۵ نفر از تیم عملیاتی و کابینه خلبانی در این حادثه جان خود را در زمان حادثه از دست دادند.

درخشان در رابطه با آخرین وضعیت سیل در شهرهای شمالی کشور افزود: بارندگی همچنان در کشور بویژه در شهرهای شمالی ادامه دارد و تیم‌های امداد و نجات با اعزام در مناطق حساس در حالت آماده باش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز