خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

شکست استقلال مقابل نفت در نیمه اول / شوک ثانیه ۴۵ منصوریان به قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۴۰

علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران بعد از به ثمر رسیدن گل تیمش خوشحالی نکرد و در نیمه اول به احترام استقلال از روی نیمکت بلند نشد.

دیدار تیم های نفت تهران و استقلال از هفته هشتم لیگ برتر در نیمه اول با گل ثانیه ۴۵ شاگردان علیرضا منصوریان با برتری نفتی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۴۵ دو تیم استقلال و نفت تهران در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به اتمام رسید. وحید امیری در ثانیه ۴۵ گل نیمه اول بازی را به ثمر رساند تا استقلال در همان دقیقه نخست، دچار شوک شود.

تیم نفت بعد از این گل دقایق ابتدایی بازی را در اختیار گرفت و سعی داشت تا جریان بازی را کنترل کند. علیرضا منصوریان سرمربی نفت که بعد از گل خوشحالی نکرده بود، در این نیمه به احترام استقلال از روی نیمکت بلند نشد.

از دقیقه ۲۰ به بعد، این تیم استقلال بود که بر بازی احاطه پیدا کرد و به تدریج بر تعداد حملاتش روی دروازه نفت افزود. آنها می‌توانستند توسط آرش برهانی و محمد قاضی در یکی، دو صحنه خوب به گل برسند که این موقعیت‌ها برای آبی پوشان از دست رفت.

امیر قلعه نویی در دقیقه ۳۷ مسابقه اولین تغییر را در تیمش ایجاد کرد و علیرضا رمضانی را به جای خسرو حیدری مصدوم به زمین فرستاد. هرچند در نیمه نخست بازی پر برخوردی بین بازیکنان دو تیم شکل گرفت ولی فشار حملات استقلال به جایی نرسید و خطرناکترین موقعیت آبی پوشان توسط هاشم بیک زاده به تیرک دروازه نفت برخورد کرد تا بازی در نیمه نخست با همان یک گل به سود تیم نفت میزبان به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز