خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی ارزشمند سپاهان و فرکی مقابل پدیده / نخستین شکست در کارنامه مرزبان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۳۸

حسین فرکی سرمربی جدید تیم سپاهان چند روزی است این تیم را از زلاتکو کرانچار تحویل گرفته است و به نظر می‌رسد قدم او برای سپاهان خوش یمن بوده است.

تیم فوتبال سپاهان پس از ۴ هفته ناکامی در کسب پیروزی عصر امروز موفق شد در دیداری بیرون از خانه مقابل پدیده مشهد به سه امتیاز شیرین دست یابد و موقعیت خود را در بالای جدول بهبود بخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز پنجشنبه آغاز شد که در نخستین دیدار، تیم فوتبال پدیده مشهد در خانه خود و ورزشگاه ثامن الائمه مشهد از تیم سپاهان اصفهان پذیرایی کرد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز شد، تیم سپاهان موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یابد. محمد رضا خلعتبری در دقیقه ۵۳ برای سپاهان گلزنی کرد. قضاوت این مسابقه بر عهده بابک وسیله بر با کمک های رحیم شاهین و حمید کنعانی بود.

حسین فرکی سرمربی جدید تیم سپاهان چند روزی است این تیم را از زلاتکو کرانچار تحویل گرفته است و به نظر می‌رسد قدم او برای سپاهان خوب بوده است. سپاهان با این پیروزی نخستین شکست خانگی و لیگ چهاردهم را به تیم پدیده و شاگردان مرزبان تحمیل کرد.

تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پدیده مشهد با این نتیجه به ترتیب ۱۵ و ۱۳ امیتازی شدند و رده های سوم و چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز