خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان خبرداد:

زنجان در زمینه فعالیت مدارس غیر دولتی از میانگین کشوری پائین است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۲۰

متولیان تعلیم و تربیت باید در راستای کیفیت بخشی به برنامه‌های درسی تلاش کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان، گفت: زنجان در زمینه فعالیت مدارس غیر دولتی از میانگین کشوری پائین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، یعقوب علی عبادی امروز پنجشنبه(۲۰شهریور) در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش استان و رفع این معضلات اظ‌هار داشت: اصلی‌ترین برنامه آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۹۳ - ۹۴ کیفیت بخشی به برنامه‌های درسی و آموزشی خواهد بود.
.

عبادی با بیان برنامه کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی در زنجان، گفت: برنامه‌های آموزش وپرورش در راستای بهره وری و اجرای سیاست‌های آموزش و پرورش در قالب سند تحول بنیادین به اجرا گذاشته خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان، گفت: حدود ۴۴۰ راهکار و ۹۹ برنامه در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه امسال، به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، نامگذاری شده، مسوولیت در راستای ارتقا فرهنگ عمومی بسیار سنگین شده است.

عبادی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان، افزود: این دستگاه تعلیم و تربیت نیز در راستای ارتقا این فرهنگ با برنامه ریزی و تعامل دستگاه‌های اجرایی بیش از گذشته تلاش خواهد کرد.

عبادی در ادامه تاکید کرد: اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به لحاظ محدودیت اعتبارات در تعمیر و تجهیز مدارس اقدامیات مطلوب انجام نداده است و این اقدامات برای زیبا سازی مدارس در زنجان در قالب طرح هجرت سه در هشت مدرسه انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان، اعتبار تخصیص یافته از طرف اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به این طرح‌ها را در سالجاری ۱۸۰ میلیون ریال بیان کرد و خبر از آمادگی کامل مدارس استان برای حضور دانش اموزان برای شروع سال تحصیلی جدید داد..

عبادی همچنین در ادامه با اشاره به نقل و انتقالات دانش آموزان و معلمان در استان یاد آورشد: تعداد دانش آموزان در این ناحیه افزایش و یا کاهش چشمگیری نیافته و تنها ۲۱ نیرو به این استان وارد و هشت نیرو نیز به سایر استان‌ها منتقل شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان، با بیان اینکه وضعیت توسعه مدارس غیر دولتی در زنجان رضایت بخش نیست، تصریح کرد: زنجان در زمینه فعالیت مدارس غیر دولتی از میانگین کشوری پائین است.

عبادی آموزش و پرورش ناحیه ۱ زنجان را آماده پذیرایی از دانش اموزان دانست و گفت: پروژه مهر در زنجان تا ۱۵آبان در زنجان اجرا می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک آموزش و پرورش زنجان، با اشاره به برنامه‌های بازگشایی مدارس در زنجان اظهار داشت: در ۳۱ شهریور سال جاری در راستای اجرای پروژه مهر در زنجان شاهد اجرای برنامه و حضورکلاس اولی‌ها در مدرسه خلیج فارس «شهرک غرب» زنجان خواهیم بود.

عبادی در پایان با اشاره به اجرای برنامه‌ها و نواختن «زنگ مقاومت» یا بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در مدارس زنجان، خبر از نواختن «زنگ مقاومت» با حضور مسئولین استان درمدرسه خیر ساز «معلم» زنجان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز