خبرگزاری کار ایران

رییس اداره امور فرهنگی ارشاد استان البرز:

بدون همکاری دستگاه‌های استان، رونمایی از فاز اول " اطلس فرهنگی " میسر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۸۹

متاسفانه با گذشت چند ماه از اعلام فراخوان به دستگاه‌های مختلف استان جهت ارسال اطلاعات فرهنگی مربوط به تدوین فاز نخست اطلس فرهنگی، همکاری‌های لازم در این زمینه از سوی ادارات صورت نگرفته است.

رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت ارسال اطلاعات فرهنگی استان برای تکمیل فاز نخست اطلس فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، زهرا حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه با گذشت چند ماه از اعلام فراخوان به دستگاه‌های مختلف استان جهت ارسال اطلاعات فرهنگی مربوط به تدوین فاز نخست اطلس فرهنگی همکاری‌های لازم در این زمینه از سوی ادارات صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر دستگاه‌ها و ادرات استان نسبت به ارسال اطلاعات فرهنگی خود در موعد مقرر و اعلام شده اقدام نکنند وعده مدیر کل ارشاد در خصوص رونمایی از فار نخست اطلس فرهنگی در ماه‌های آینده عملی نخواهد شد.

وی افزود: تا کنون دانشگاه‌ها، نهادکتابخانه‌های عمومی وکانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اطلاعات خود را برای مجموعه تدوین کننده اطلس فرهنگی استان ارسال کرده‌اند.

حسینی ابراز کرد: برای تکمیل فاز نخست اطلس فرهنگی استان دریافت اطلاعات اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی و شهرداری ضروری به نظر می‌رسد.

این مسوول گفت: اطلس فرهنگی، به نوعی سند فرهنگی استان محسوب می‌شود و اطلاعات مندرج درآن برای همه دستگاه‌هایی که به نوعی با انجام فعالیت‌های فرهنگی درگیر هستند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ابراز کرد: با تدوین این اطلس پیگیری اهداف فرهنگی و برنامه ریزی و اولویت بندی برای اجرای طرح‌های فرهنگی به راحتی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز