خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس؛

ویژگی آموزش و پرورش نوین، تاکید بر آموزش ارزش‌های انسانی است

کد خبر : ۲۰۳۶۷۹

انش آموزان باید یاد بگیرند که اشیاء، موجودات و فعالیت‌ها هر کدام در جای خود قابل احترام هستند.

حامد قادرمرزی، روز سه شنبه در آیین معارفه رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان در سنندج افزود: و برای تحقق این مهم باید سیستم پرورشی را تقویت کرد.
به گزارش ایلنا، نماینده مردم شهرستان‌های قروه ودهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه آموزش در سیستم تربیتی ما فقط برای یادگیری است و به اصل موضوع که تربیت و پرورش است توجه نمی‌شود و این مساله نیازمند بازنگری اساسی است.

قادرمرزی با بیان اینکه سیستم تعلیم و تربیت باید تفکر و عقیده را به دانش آموزان یاد دهد، گفت: دانش آموزان باید یاد بگیرند که اشیاء، موجودات و فعالیت‌ها هر کدام در جای خود قابل احترام هستند.

وی افزود: کار معلم بیش از هر چیز در پرورش انسان‌هایی که در تنش و تضاد میان جوامع محلی و جهانی، تنش میان سنت‌ها و تجدد و تنش میان مادیات و معنویات قرار دارند، نمایان است.

وی اذعان داشت: به طور متوسط روزانه ۱۶۴ هزار صفحه مطلب و موضوع جدید در دنیا منتشر می‌شود که بسیاری از این مطالب در تضاد با یکدیگر قرار دارند.

قادرمرزی با اشاره به اجماع و حسن انتخاب هر شش عضو مجمع نمایندگان کردستان در انتخاب مسعود الماسی به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: وی از نیروهای وزارت آموزش و پرورش و دارای مدرک دکترای جغرافیای سیاسی است.

قادرمرزی در مورد سابقه فعالیت الماسی گفت: وی مدت زیادی به عنوان شهردار قروه و سریش آباد خدمات زیادی انجام داده و تغییر و تحولاتی مثبتی هم ایجاد کرده است.

در ادامه این آیین از زحمات یکساله محی الدین امجدیان تقدیر و مسعود الماسی به عنوان رییس جدید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس کردستان معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز