خبرگزاری کار ایران

توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛

سمینار ۲ روزه معرفی و تست‌ دستگاه‌های آشکار ساز زیر سطحی

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۴۱

معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری ازبرگزاری سمینار ۲ روزه معرفی و تست دستگاه‌های آشکار ساز زیر سطحی و کاربرد آن در کاهش هدر رفت آب خبر داد.

محمد کریمی گفت: با توجه به اهمیتی که کاهش آب بدون درآمد دارد این سمینار با حضور کار‌شناسان و رابطان شرکت در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

مهندس کریمی خاطر نشان کرد: در کارگاه آموزش تئوری این سمینار، کار‌شناسان شرکت متولی به معرفی شرکت و کلیات آشکار سازی زیر سطحی و معرفی محصولات کاربردی آن پرداختند و ضمن معرفی راه کارهای نشانه گذاری الکترونیکی نقاط حساس شبکه نحوه عملی کار با دستگاه‌های لوله یاب خطوط فلزی، دریچه یاب و مارکریاب الکترونیکی را برای حاضرین تشریح کردند.

مهندس حسین گنجی، مدیر دفتر کاهش آب بدون درآمد شرکت، نیز گفت: کار‌شناسان و رابطان آب بدون درآمد شرکت در کارگاه آموزش عملی این سمینار در روستای شوراب صغیر بصورت عملی با نحوه کار دستگاه‌های آشکار ساز زیر سطحی، کار با دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در عملیات‌های نشت یابی ودستگاه هایGPR و راه کارهای عملی کشف انشعابات غیر مجاز آشنا شدند.

وی گفت: کار‌شناسان شرکت با استفاده از این دستگاه‌ها در روستای شوراب صغیر بیش از ۱۰ مورد انشعابات غیرمجاز و چند مورد نشت آب از لوله‌های زیر سطحی را شناسایی و ثبت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز