خبرگزاری کار ایران

معاون آتشنشانی کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

آتش سوزی امروز در منطقه " دیزل‌آباد " کرمانشاه مهار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۴۰

آتش‌سوزی عمدی صبح امروز در منطقه دیزل‌آباد شهر کرمانشاه که بر اثر آتش زدن لاستیک‌های فرسوده اتفاق افتاد با حضور ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

غلامرضا رضایی گفت: صبح امروز و در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بر اثر آتش‌ زدن لاستیک فرسوده در زمین‌های خالی منطقه دیزل آباد، آتش‌سوزی برپا شد که با تلاش آتش‌ نشانی مهار شد.

معاون آموزش و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: منشأ آتش‌سوزی امروز صبح آتش زدن عمدی لاستیک‌های فرسوده به قصد استفاده از سیم‌های مسی داخل آن‌ها توسط برخی از افراد بوده ‌است.

رضایی با اشاره به عدم اطلاع‌رسانی پیرامون این حادثه آتش‌سوزی توسط شهروندان بیان کرد: این حادثه به صورت اتفاقی توسط یکی از مأموران آتش‌نشانی در مسیر تردد مشاهده شد.

رضایی از اعزام ۴ دستگاه خودرو آتش‌نشانی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه خبر داد و افراد خاطی پس از اینکه نسبت به آتش سوزی مبادرت کردند از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه وقوع حادثه تلفات و خسارتی در پی نداشته‌ است، افزود: لازم است که مردم در راستای پیشگیری از آلوده‌سازی و آسیب رسانی به محیط زیست ازآتش زدن بپرهیزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز