خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

فولاد مد نظر من، با این فولاد فرق می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۴۹

نه‌ تنها به دنبال یک فوروارد ازبکستانی هستیم که به دنبال بازیکنان دیگری هم هستیم تا بتوانیم اسکلت تیمی‌مان را قوی‌تر از این کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است مردانش بتوانند در بازی امروز با گسترش فولاد بدشانسی‌ها را به حداقل برسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: بعد از بازی‌ای که با پیکان انجام دادیم، نیت و خواست ما و بازیکنان این است که با بردهای بعدی بتوانیم اهداف‌مان را به خودمان برگردانیم. به هر حال به جز بازی با سپاهان که بازی قابل‌قبولی بود، بازی با تیم‌های سایپا و پیکان باعثشد تا بازی ما مقابل گسترش فولاد به صورتی باشد که بتوانیم اعتماد به نفس را در خودمان تقویت کنیم.

وی در ارزیابی‌اش از تیم گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد تیم بسیار خوب، سازمان‌یافته و تهاجمی است. به هر حال مساله مهم‌ این است که انگیزه را در تیممان به وجود آوریم و آب از دست رفته را به جوی بازگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره مشکل پنالتی زدن تیمش خاطرنشان‌ کرد: زدن پنالتی یک موضوع روحی و روانی است و کسی که پشت توپ قرار می‌گیرد باید در آن لحظه از نظر روانی اعتماد به نفس بالایی داشته‌ باشد. به هر حال روی این موضوع نیز کار کرده‌ایم.

وی درباره وضعیت آرش افشین و بختیار رحمانی گفت: شش، هفت‌ ماه دیگر می‌توانیم روی بختیار رحمانی حساب کنیم. آرش افشین نیز همراه با تیم تمرین می‌کند ولی طبق نظر کادر فنی هنوز به شرایط مسابقه نرسیده است. دو دیدگاه بسیار متفاوت وجود دارد، بازیکنانی که در تمرینات شرکت می‌کنند و بازیکنانی که باید دید به شرایط ایده‌آل مسابقه می‌رسند یا نمی‌رسند. به هر حال افشین هنوز به این شرایط نرسیده است.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که نظرش درباره مشکل گلزنی تیم چیست، عنوان‌ کرد: شرایط گلزنی را به وجود می‌آوریم ولی فوروارد واقعی نداریم. روی این موضوع در حال کار هستیم و چشممان را روی مشکلاتمان نبسته‌ایم و می‌دانیم مشکلاتمان کجا‌ها هستند. تیمی داریم که آماده‌ بازی است البته نواقصی داریم که می‌خواهیم هرچه سریع‌تر آن‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: نه‌ تنها به دنبال یک فوروارد ازبکستانی هستیم که به دنبال بازیکنان دیگری هم هستیم تا بتوانیم اسکلت تیمی‌مان را قوی‌تر از این کنیم و طبق اهدافی که از قبل تعیین کرده‌ایم، پیش برویم. به هر حال دنبال بازیکنانی هستیم که با کیفیت و خوب باشند که این خیلی سخت است اما تلاشمان را می‌کنیم. هدف من فولادی است که یقینا شکلش با این شکل فرق خواهد کرد.

اسکوچیچ بیان‌ کرد: هدف من در وهله اول این است که بین بازیکنان ایجاد رقابت کنم و بازیکنانی که شایسته‌تر هستند، باقی می‌مانند. در حال حاضر دو جای خالی در تیم‌مان داریم. در هر صورت پروسه کاری ما پروسه‌ای نیست که بتوانیم به یک‌ باره آن را تمام کنیم. من هم مدت کمی است که با تیم فولاد هستم و شناخت من از تیم روز به روز بهتر می‌شود. به طبع دوست داریم میزبان بازیکنانی باشیم که بتوانند درخواست‌های کادرفنی را به نحو احسن در بازی‌ها و تمرینات اجرا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز