خبرگزاری کار ایران

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه هلال احمر:

تبادل تجارب هلال احمر و صلیب سرخ راه ارتقای مهارت‌های امدادی است

کد خبر : ۲۰۳۲۰

اهمیت ظرفیت سازی در پشتیبانی زمانی مشخص می‌شود که هرچه بیش‌تز در این زمینه پیشزفت کنیم بهتر در عملیات نجات و امدادی می‌توانیم وارد عمل شویم.

ایلنا: معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه هلال احمر گفت: ما می‌توانیم با تبادل تجارب در بین نیروهای امدادی صلیب سرخ و هلال احمر و غنی سازی مهارت‌های امدادی، سطح خدمات رسانی خود را ارتقا دهیم و در مقابله با حوادث موفق عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شهاب الدین محمدی عراقی در افتتاحیه دوره آموزشی پشتیبانی نیروهای امدادی هلال احمر و صلیب سرخ گفت: به دنبال موفقیت در اولین دوره آموزشی میدانی و آر. دی. آر. تی و همکاری بین‌المللی جمعیت هلال احمر و فدراسیون صلیب سرخ این دوره آموزشی را افتتاح می‌کنیم و جمعیت هلال احمر کسب و تبادل تجارب را هدف اصلی در این برگزاری را در نظز گرفته است.

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه هلال احمر در رابطه با مواجهه این سازمان با حوادث و سوانح تصریح کرد: ما می‌توانیم با تبادل تجارب در بین نیروهای امدادی صلیب سرخ و هلال احمر و غنی سازی مهارت‌های امدادی، سطح خدمات رسانی خود را ارتقا دهیم و در مقابله با حوادث موفق عمل کنیم.

وی ضمن اشاره به عملکرد نیروهای امدادی در زلزله آذربایجان افزود: اهمیت ظرفیت سازی در پشتیبانی زمانی مشخص می‌شود که هرچه بیشتر در این زمینه پیشزفت کنیم بهتر در عملیات نجات و امدادی می‌توانیم وارد عمل شویم.

محمدی عراقی ادامه داد: تمام تلاش ما در این دوره که در اصفهان برگزار می‌شود این است که به آرمان‌های بین‌المللی دست پیدا کنیم و به وظایف و تعهدات خود در امداد و نجات بین‌المللی عمل کنیم.

وی که یکی از گروگان‌های آزاد شده در لیبی است در پایان این برنامه توسط محمد فیصل مدیر عملیات امداد و نجات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز