خبرگزاری کار ایران

مدیر عملیات امداد و نجات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا:

بحران‌های زیادی در خاورمیانه و شمال آفریقا وجود دارد

کد خبر : ۲۰۳۱۹

در دوره آموزشی از مربیان کشورهای اروپایی، آسیایی و افریقایی استفاده شده است که خود این امر نشان از وحدت نیروهای امدادی درجوامع بین المللی است.

ایلنا: مدیر عملیات امداد و نجات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با بحران‌های زیادی از جمله ناامنی لیبی و سرمای شدید شمال آفریقا روبرو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسام فیصل در افتتاحیه دوره آموزشی پشتیبانی نیروهای امدادی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با بحران‌های زیادی از جمله ناامنی لیبی و سرمای شدید شمال آفریقا روبرو است و با ظرفیت سازی برای استفاده از پتانسیل نیروهای امدادی می‌توانیم دراین منطقه مشکلات را تا حد زیادی مدیریت کنیم.

مدیر عملیات امداد و نجات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در رابطه با دورهای آموزشی پشتیبانی تصریح کرد: دراین دوره آموزشی در رابطه با اهمیت پشتیبانی نیروهای امدادی صحبت می‌کنیم چرا که با توجه به گسترش پشتیبانی نیروهای امدادی می‌توان در زمان حوادث پاسخگوی نیاز امدادگران باشیم.

وی ادامه داد: باید به دنبال افزایش ظرفیت جهت مدیریت بحران درسوانح عمل کنیم و در این دوره آموزشی از مربیان کشورهای اروپایی، اسیایی و افریقایی استفاده شده است که خود این امر نشان از وحدت نیروهای امدادی درجوامع بین المللی است.

فیصل درپایان سخنرانی از محمدی عراقی معاونت امور بین الملل سازمان هلال احمر که یکی از گروگان‌های جریان لیبی بود تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز