خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

استان زنجان جزو استانهای امن کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۷

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات وعملکرد مطلوب فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان در سالهای اخیر گفت: شاهد اقدامات وخدمات ارزنده فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در این مدت بودیم.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: شاهد تعامل وهمدلی بین مسئولین دستگاههای اجرایی و شورای تامین امنیت در استان زنجان هستیم.

به گزارش خبر نگار ایلنا از زنجان،‌ محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان عملکرد شاخص های نیروی انتظامی استان زنجان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد وگفت: استان زنجان در سطح کشور جزو استانهای امن محسوب می شود.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات مختلف در بحث نرم افزاری نیروی انتظامی افزود: ما شاهد حرکات و خدمات مطلوب و مناسب در این زمینه در استان بودیم.

وی تعامل و همدلی مسئولین و مردم را در این راستا در استان زنجان دارای ارتباط مناسب دانست و افزود: همدلی و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و شورایی تامین امنیت استان را شاهد هستیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان نیزبا اشاره به اهمیت برقراری سلامت و امنیت افراد در جامعه توسط نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در ایجاد وتامین امنیت اجتماعی در عرصه های مختلف اجتماعی دارای نقش اساسی است.

امام جمعه زنجان با اشاره به جابجای زود هنگام مدیران در استان زنجان گفت: امیدواریم در پایان دوران خدمات سرهنگ صالحی شاهد خدمات واقدامات مطلوب در استان باشیم.

سرهنگ علیرضا صالحی با قرائت حکم توسط سردار مجرد با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رضا رادان ببه مدت سه سال به عنوان فرمانده نیروی انتظامی جدید استان زنجان فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز