خبرگزاری کار ایران

کشتی قهرمانی جهان - ازبکستان؛

کمیل زورش به حریف ترک نرسید / طلا از دست ایران و قاسمی پرید

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۶۹

کمیل قاسمی در دیدار پایانی مقابل طاها اکگول از ترکیه قرار گرفت و در حالی که می توانست از حریف خود پیشی بگیرد در عین ناباوری نتیجه ۴ - ۳ واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

کمیل قاسمی زورش به حریف ترکیه ای نرسید و به مدال نقره سنگین وزن رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در ازبکستان قناعت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز(یکشنبه) درشهر تاشکند ازبکستان برگزار شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست با نتیجه ۴ - صفر از سد الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین گذشت.

وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ ژو دنگ نفر سوم آسیا از چین را شکست داد. قاسمی در مرحله یک چهارم مقابل قربان قربان اف از ازبکستان با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ حاجی مراد گاتسالوف قهرمان نامدار جهان از روسیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

وی در دیدار پایانی مقابل طاها اکگول از ترکیه قهرمان اروپا و نفر سوم جهان قرار گرفت و در حالی که می توانست از حریف خود پیشی بگیرد در عین ناباوری با نتیجه ۴-۳ مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

رده بندی انفرادی این وزن به شرح زیر است:
۱ - طاها آکگول(ترکیه) ۲ - کمیل قاسمی(ایران) ۳ - حاجی مراد گاتسالوف(روسیه) و ترول دلاگنف(آمریکا)

به این ترتیب تیم کشتی آزاد ایران در نخستین روز رقابت های جهانی از کسب مدال طلا باز ماند و به یک مدال نقره کمیل قاسمی و دو مدال برنز رحیمی و محمدیان قناعت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز