خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

بیش از چهار هزار واحد مسکونی در اصفهان آماده واگذاری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۴۷

نزدیک به ۸ هزار و ۶۰۰ تعاونی در تمام استان اصفهان وجود دارد که ۳۱۰۰ عدد از آنها فعال و ۵۵۰۰ عدد راکد و غیرفعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در آئین افتتاحیه ۹۶ طرح تعاونی و تجلیل از تعاونی های برتر استان اصفهان، اظهار داشت: ۹۶ طرح تعاونی در گرایش های خدماتی، صنعتی، مسکن، مصرف و کشاورزی در استان اصفهان به ثمر رسیده است که با سرمایه ای بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری، ادامه داد: این طرح ها یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال آورده اعضا و یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده است.

قادری اضافه کرد: وضعیت تعاون به جهت اسناد بالادستی و موارد قانونی از وضعیت مطلوبی برخوردار است و آنچه در این زمینه به چالش تبدیل شده، اجرا نشدن قوانین توسط دستگاه های مرتبط است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: این طرح ها برای تعداد ۸ هزار و ۷۷ نفر فرصت شغلی فراهم کرده و بیش از ۵۰ هزار نفر به عضویت این تعاونی ها درآمده اند.

وی بیان داشت: چهار هزار و ۳۷۲ واحد مسکونی آماده واگذاری است که یک هزار و ۲۳۰ واحد در بخش تعاونی های مسکن متعارف و سه هزار و ۱۴۲ واحد نیز در بخش مسکن مهر تحویل خواهد شد.

قادری با اشاره به تجلیل از ۳۴ تعاونی برتر استان، و رونمایی از سند اجرایی توسعه بخش تعاون تاکید کرد: در سال گذشته ۲۷۲ عنوان برنامه به این اداره کل ابلاغ شد که بالغ بر ۹۹ درصد از آنها به طور کامل اجرا شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به تعداد تعاونی های مستقر در استان اشاره کرد و افزود: نزدیک به ۸ هزار و ۶۰۰ تعاونی در تمام استان اصفهان وجود دارد که ۳۱۰۰ عدد از آنها فعال و ۵۵۰۰ عدد راکد و غیرفعال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز