خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۱۷ شهریور، روز شهدا انجام شد:

دیدار سرپرست دانشگاه شهرکرد با فرزندان شاهد شاغل در این دانشگاه

کد خبر : ۲۰۲۸۳۲

دکتر شامحمدی سرپرست دانشگاه شهرکرد به مناسبت ۱۷ شهریور که به عنوان روز شهدا نامگذاری شده با فرزندان شاهد شاغل در این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر شایان شامحمدی، سرپرست دانشگاه شهرکرد، در نشستی صمیمی با اعضای هیأت علمی و کارکنان فرزند شاهد دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر شامحمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرزندان شهدا و گرامیداشت یاد شهدای ۱۷ شهریور، بر زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطرهٔ شهدا تأکید کرد و افزود: نظام اسلامی و آرامش و امنیت کشور خون‌بهای شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است و هم‌اکنون نیز جامعه نیازمند اشاعهٔ فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرپرست دانشگاه شهرکرد حضور در جمع فرزندان شاهد را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زمینه‌ساز جلوگیری از ایجاد فاصله با آن برشمرد و افزود: ما با گوش جان شنوای سخنان فرزندان شاهد و همچنین جامعهٔ ایثارگر دانشگاه هستیم و این دیدار‌ها برای حفظ این میراثعظیم معنوی است.

دکتر خداداد پیرعلی، مشاور سرپرست دانشگاه، در امور ایثارگران نیز در این نشست گفت: بالغ بر یک پنجم جمعیت کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه شهرکرد را ایثارگران تشکیل می‌دهند و این افراد سرمایه‌های عظیمی برای کشور هستند و امنیت و اقتدار فعلی کشور مرهون تلاش آن‌ها و پدران ایشان است.

پیرعلی تصریح کرد: جمع‌آوری خاطرات ایثارگران دانشگاه و انتشار آن‌ها در قالب کتاب به منظور الگوسازی و انتقال آن به نسل‌های آینده تأثیر به‌سزایی در نشر فرهنگ ایثار در جامعه خواهد داشت.

در ادامهٔ این نشست کارکنان و اعضای هیأت علمی فرزند شهید به بیان خاطراتی از شهدا و همچنین طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز