خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنجان تاکید کرد:

ایجاد فضاهای شاد و مفرح برای مردم، باید عملیاتی شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۰۶

بوستان محله‌ای خاتم و زیرسازی و روکش آسفالت بلوار شهید شاهمرادی ورنامخواست با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان لنجان به بهره برداری رسید.

فرماندار لنجان در آئین بهره برداری از پروژه‌های شهرداری ورنامخواست گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، ۵۴ پروژه عمرانی، فرهنگی، مردمی و کشاورزی در شهرستان لنجان افتتاح شد که دو طرح مربوط به شهر و شهرداری ورنامخواست بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید محسن سجاد ادامه داد: بازسازی و زیر سازی و آسفالت بلوار شهید شاهمرادی با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان و پارک محله‌ای خاتم که همزمان با ایام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) کلنگ زنی شد بحمد ا… ظرف ۴۴ تا ۴۵ روز به بهره برداری رسید.

وی بابیان اینکه ایجاد فضاهای شاد و مفرح برای مردم ازسرفصل‌های شعار دولت است که باید عملیاتی شود اظهار داشت: قطعا طرح‌هایی که در قالب پارک و فضای سبز و محل‌هایی برای بازی کودکان تدارک دیده می‌شود در آرامش و امیدی که شعار دولت است و از منویات رییس محترم جمهور هست تاثیر بسزایی دارد.

سجاد تاکید کرد: سرعت، دقت و کیفیت از ویژگی‌های اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری ورنامخواست است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز