خبرگزاری کار ایران

در دهمین جلسه مسیر سبز - ساحل پاک استان قزوین مطرح شد:

استفاده از سلول خورشیدی برای تامین برق

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۱۹

در دهمین جلسه مسیر سبز - ساحل پاک استان قزوین استفاده از سلول خورشیدی برای تامین برق مطرح شد.

نشست تمهیدات اجرایی برای فاز دوم پروژه ملی مسیر سبز - ساحل پاک در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، شمسی‌پور، معاون فنی این اداره کل، در این نشست به تاریخچه شروع پروژه مسیر سبز ساحل پاک در استان قزوین در نوروز ۹۳ اشاره کرد و اقدامات صورت گرفته در این خصوص را در فاز یک این پروژه بر شمرد.

شمسی‌پور ضمن قدردانی از حضور فعالانه برخی از مجتمع‌های خدماتی در فاز اول این طرح بر لزوم استقرار سلول‌های خورشیدی جهت تامین برق مورد نیاز مجتمع‌ها تاکید داشت.

در ادامه مقرر شد اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در زمینه حل مشکلات گاز رسانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی، اقدام به انعکاس این موضوع به اداره گاز استان بنماید.

همچنین مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی استان هماهنگی‌های لازم جهت استقرار ایستگاه سلامت و اختصاص دو تابلو در ورودی‌های شهرک‌های صنعتی را انجام دهد. نماینده اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین نیز گفت در مورد نصب بنر و توزیع CD و بسته‌های آموزشی باید در کوتاه مدت اقداماتی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز