خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

مانور مبارزه با مواد مخدر موثرتر و گسترده‌تر برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۱۱

باید تحلیلی بر عملکرد مانور قبلی داشته باشیم تا این بار با گستردگی بیشتری انجام شود.

استاندار خوزستان، مانور مبارزه با مواد مخدر در مهرماه گذشته را در آگاهی بخشی به مردم نسبت به مضرات مواد افیونی و پیشگیری از توزیع و استعمال آن درجامعه موثر خواند و گفت: امسال مانور مبارزه با مواد مخدر باید موثر‌تر و گسترده‌تر از قبل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، «عبدالحسن مقتدایی» در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: در این راستا باید تحلیلی بر عملکرد مانور قبلی داشته باشیم تا این بار با گستردگی بیشتری انجام شود.

استاندار خوزستان گفت: اتفاقی که درمانور قبلی افتاد این بود که مسئله مواد مخدر درجامعه، یک معضل اجتماعی جلو داده شد و از همه مردم برای مبارزه با آن دعوت بعمل آمد، که خوشبختانه همه مشارکت کردند و اثرات بسیار مثبتی برجای گذاشت.

در این نشست، اعضای شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان خوزستان گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود در این زمینه ارایه دادند.

استاندار خوزستان نقش ورزش را در پیشگیری گرایش جوانان به بزهکاری و استعمال مواد مخدر، موثر دانست و گفت: عملکرد سازمان ورزش و جوانان، در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی درشهرستان‌ها مطلوب بود. البته انتظار ما فرا‌تر از این وضعیت است و هدف ما صرفا به میدان آوردن خود ورزشکار نیست بلکه باید برای جذب تماشاگر تبلیغ شود.

مقتدایی تصریح کرد: مردم باید به سمت رقابت سالم سوق داده شوند و با ایجاد ترکیب‌های قوی‌تر، ملیتر و استانی‌تر بیشتر به اهدافمان نزدیک می‌شویم.

مقتدایی یکی از محورهای ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها را تلاش آنان در اشاعه ورزش در جامعه عنوان کرد و افزود: این ارزیابی را تا پایان آذرماه امسال داریم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید الگوهای موفق شهرستان‌ها در زمینه ورزش را در تقویم کاری مد نظر قرار دهیم و از تجربه‌های مجموعه‌های ورزشی به خوبی استفاده کنیم.

وی در خصوص اشتغال افراد بهبود یافته از اعتیاد گفت: شاید بتوان ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از افراد آموزش دیده را به صورت مستقیم به کار مشغول کرد.

مقتدایی نسبت به تشکیل پارلمان ورزشی درخوزستان تاکید کرد و گفت: ما مسوولان نباید همیشه برنامه‌ها را دیکته کنیم. در این پارلمان می‌توان با احصاء نقطه نظرات نمایندگان جامعه ورزشی، نسبت به برگزاری موثر برنامه‌های ورزشی مبادرت ورزید.

درپایان این نشست، از پایگاه اطلاع رسانی(پرتال) مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی استان خوزستان، تحت نام «سرخوش نیوز» پرده برداری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز