خبرگزاری کار ایران

تلاش کردم و حقم را گرفتم؛

صلصالی: آذری باید ثابت کند برج‌سازی می‌کنم / مگر خودش از نیویورک آمده؟

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۰۰

ذوب‌آهن اینقدر کوچک نیست که از او خواهش کنند. ذوب‌آهن آنقدر بزرگ هست که حرف آذری غیرمنطقی باشد. آذری اگر یک ذوب‌آهنی واقعی باشد نباید چنین حرفی بزند

مدافع سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از صحبت‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه به شدت ناراحت و دلخور است و الفاظ به کار رفته توسط آذری را در شأن مدیر یک باشگاه لیگ برتری نمی‌داند.

گفت‌وگوی محمد صلصالی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*آذری مدعی شده شما ۱۳سال قبل با دمپایی پاره به باشگاه ذو‌ب‌آهن رفته‌اید. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
من هیچ‌وقت در مورد ماندن یا نماندن در ذوب‌آهن صحبت نکردم، چون نظر سرمربی است، اما گفتم طرز برخوردشان با من خوب نبود. من اگر ۱۳ سال قبل به ذوب‌آهن آمدم در این باشگاه زحمت کشیدم و تلاش کردم و حقم را گرفتم. آذری بچه محل ما بوده و بچه پایین‌شهر اصفهان است. خود آذری از کجا آمده؟ مگر آذری از نیویورک آمده؟ خودش هم بچه پایین‌شهر اصفهان است. من فقط گفته بودم طرز برخوردشان درست نیست و نمی‌دانم چرا به آذری برخورده است.

*آذری مدعی شده شما با پول‌هایی که از ذوب‌آهن گرفته‌اید در اصفهان برج‌سازی می‌کنید. واقعیت دارد؟
نه، من برج‌سازی نمی‌کنم و اگر برج‌سازی می‌کنم آذری باید ثابت کند. من ۱۳ سال قبل به ذوب‌آهن آمدم و کاری ندارم با چی آمدم، اما در این مدت کار کردم و زحمت کشیدم و حقم را گرفتم. فکر می‌کنم آذری چون تیمش نتیجه نمی‌گیرد و جو علیه او است با این حرف‌ها می‌خواهد جو را عوض کند. من هیچ بی‌احترامی به آذری نکردم که این حرف‌ها را می‌زند.

*مدیریت آذری را در این مدت چطور دیدی؟
دوره قبل که به ذوب‌آهن آمده بود، خیلی قبولش داشتم، اما آدم‌ها تغییر می‌کنند. به نظر شما مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری باید چنین الفاظی را به کار ببرد؟ مردم در این رابطه قضاوت کنند. آذری خودش ورزشکار بوده و از حرف زدنش مدیریتش را بدانید چطوری است.

*آذری مدعی است از او خواهش کرده‌اند تا ذوب‌آهن نابسامان را مدیریت کند؟
ذوب‌آهن این‌قدر کوچک نیست که از او خواهش کنند. ذوب‌آهن آنقدر بزرگ است که حرف آذری غیرمنطقی باشد. آذری اگر یک ذوب‌آهنی واقعی باشد نباید چنین حرفی بزند و بگوید از من برای مدیریت باشگاه خواهش کرده‌اند.

*چرا ذوب‌آهن در این فصل نتیجه نگرفته؟
آذری گفته برای ذوب‌آهن برنامه ۳ ساله دارد، اما برنامه ۳ ساله برای باشگاهی است که ۴ تا ۵ میلیارد هزینه کند، نه ذوب‌آهن که ۱۴-۱۵ میلیارد هزینه کرده است. ذوب‌آهن امسال خیلی هزینه کرده، من ۲ سال گذشته در این تیم بودم و نتیجه نگرفتیم، اما خیلی کم هزینه کردند و مثل امسال هزینه نکردند. ما ۴سال قبل نایب قهرمان‌آسیا شدیم و امروز ذوب‌آهن چنین شرایطی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز