خبرگزاری کار ایران

۳۰۸ کیلو مواد افیونی در لرستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۶۳

در عملیاتی دیگر نیز یک دستگاه ماکسیما که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، متوقف شد و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از انهدام باند ۴ نفره تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۰۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی احمدی تبار گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر الیگودرز روز گذشته در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه چهار قاچاقچی قصد توزیع مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه کشنده دانگ‌فانگ از اصفهان به الیگودرز را دارند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: اکیپی از مأموران مبارزه با موادمخدر الیگودرز به صورت غیر محسوس به محل مورد نظر اعزام شده و کشنده دانگ فانگ حامل مواد مخدر را که در محورهای مواصلاتی استان در حرکت بود شناسایی کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در عملیاتی غافلگیرانه خودرو کشنده دانگ فانگ توقیف و در بازرسی آن ۲۵۷ کیلوگرم تریاک و ۵۱ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در تانکر دانگ فانگ جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

احمدی‌تبار خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر نیز یک دستگاه ماکسیما که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، متوقف شد و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز