خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

گردشگران، تورهای متخلف را به میراثفرهنگی معرفی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۶۲

کمیته فنی که شامل دو نفر از بخش خصوصی، مسئول امور حقوقی، نماینده حراست و نماینده معاونت میراثفرهنگی و گردشگری است، به اختلافات رسیدگی کرده و با متخلف برخورد خواهد کرد.

مدیرکل میراثفرهنگی استان تهران با بیان اینکه گردشگران تخلفات مربوط به آژانس‌ها و تورهای گردشگری را به این نهاد گزارش دهند، گفت: کمیته فنی میراثفرهنگی استان به این تخلفات رسیدگی می‌کند.

رجبعلی خسروآبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد راه‌های رسیدگی به شکایات مردمی از تور‌ها و آژانس‌های مسافرتی، گفت: اگر این شکایت‌ها مربوط به مسائل مالی باشد، شورای حل اختلاف به آن رسیدگی می‌کند و در زمانی هم که استعلامی از سازمان گردشگری بخواهند، ما همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: اما در صورتی که تخلفات به عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط شود؛ شهروندان می‌توانند از طریق سایت و شماره تلفن روابط عمومی آن را به میراثفرهنگی استان اطلاع دهند.

به گفته خسروآبادی در اینگونه موارد کمیته فنی که شامل دو نفر از بخش خصوصی، مسئول امور حقوقی، نماینده حراست و نماینده معاونت میراثفرهنگی و گردشگری است، به اختلافات رسیدگی کرده و با متخلف برخورد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز