خبرگزاری کار ایران

او هر جایی نمی‌رود؛

امینی: در حد کمنی کس دیگری در جهان واترپلو نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۳۰

هر کسی می‌تواند به اندازه دانش خودش از این کلاس‌ها استفاده کند. من قبلا هم گفتم که هر مربی‌ای به اندازه‌ای که می‌تواند اطلاعات بگیرد.

نایب رئیس کمیته ی واترپلوی فدراسیون جهانی گفت: دنیس کمنی فقط به خاطر رابطه نزدیک و خوبی که با رضوانی دارد به ایران آمد.

به گزارش ایلنا، خسرو امینی در پایان برگزاری کلینیک مربیگری واترپلو درباره هدف از تشکیل این کلاس و حضور دنیس کمنی اظهار کرد: در مورد کمنی آن قدر در دنیا صحبت شده و مشهور است که لزومی ندارد درباره او حرف بزنم. به نظر من او بزرگ ترین شخصیت واترپلو در جهان است و تمام دنیا او را به عنوان نفر اول واترپلو می‌شناسند. او کسی است که برای هر ۳۶۵ روز سال ۳۶۵ برنامه دارد. کمنی به هر جایی نمی‌رود. آخرین سفر خارجی او به چند سال قبل برمی‌گردد.

نایب رئیس کمیته‌فنی واترپلو فدراسیون‌جهانی شنا خاطرنشان کرد: امیدوارم مربیان شرکت‌کننده در این کلاس به نحو مطلوب از دانش و علم کمنی استفاده کرده باشند. کار بسیار سختی است که او برنامه‌های واترپلوی‌مجارستان را که حرف اول را در جهان می‌زند، تعطیل کند و برای برگزاری کلینیک مربیگری به ایران بیاید. این لطف بسیار بزرگی است. او فقط به خاطر رابطه نزدیک و خوبی که با رضوانی دارد به ایران آمد. هر دو عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی هستند. کلاس بسیار مفید، ارزشمند و دارای سطح بالایی بود. امیدوارم شرکت‌کنندگان به نحو مطلوب از این کلاس‌ها استفاده کرده باشند.

امینی در پاسخ با این سوال که فدراسیون‌جهانی چطور با آمدن دنیس کمنی به ایران موافقت کرد، عنوان کرد: فدراسیون جهانی یک سهمیه کلاس مربیگری بین‌المللی واترپلو به ایران داد. محسن رضوانی بعد از هماهنگی با کمنی و موافقت‌کردن او، به فدراسیون‌جهانی نامه نوشت که مدرس این کلاس مربیگری بین‌المللی برای ایران دنیس کمنی باشد. فدراسیون جهانی هم پذیرفت تا او به ایران بیاید.

وی درباره تاثیر این کلینیک بر سطح دانش مربیان داخلی خاطرنشان کرد: هر کسی می‌تواند به اندازه دانش خودش از این کلاس‌ها استفاده کند. من قبلا هم گفتم که هر مربی‌ای به اندازه‌ای که می‌تواند اطلاعات بگیرد. ممکن است یک نفر از این کلاس خیلی بهره برده باشد و یک نفر هم کم، چون دانش لازم را نداشته است. قطعا کسانی که دانش مربیگری داشته‌اند از این کلاس نهایت بهره را برده‌اند.

امینی درباره تاثیر کلاس‌ها در افزایش سطح واترپلوی‌ایران گفت: بدون‌شک تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، چراکه در حد کمنی کس دیگری در جهان واترپلو نیست. طبیعی است آمدن مربیانی در سطح اول واترپلو و برگزاری این کلاس‌ها در بالا بردن سطح واترپلوی ایران بسیار موثر خواهد بود.

نائب رئیس کمیته فنی واترپلو فدراسیون جهانی افزود: با تلاش فدراسیون می‌توان انتظار داشت مربیان بزرگ دیگری نیز به ایران بیایند. اولا سهمیه‌ای که از فدراسیون جهانی می‌گیریم مهم است و محسن رضوانی باید خیلی کوشش کند تا بتواند سهمیه بگیرد. آوردن مربیانی در این سطح هم کار سختی است. امیدوارم با تلاش رئیس‌فدراسیون حتی کسانی مثل رودیچ به ایران بیایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز