خبرگزاری کار ایران

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در مازندران:

افتتاح نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان ظرفیت خوبی برای آموزش و پرورش استان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۱۳

افتتاح نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان در واقع نوعی مشارکت و مدیریت نیمه متمرکز و فضا و میدان دادن به قابلیت های محیطی می باشد.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در مازندران گفت: افتتاح نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان ظرفیت خوبی برای آموزش و پرورش استان است.

به گزارش ایلنا از ساری، انوشیروان حاجیان نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در مازندران گفت: پس از افتتاح نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان مازندران توسط دکتر غندالی مدیر عامل صندوق ذخیره کشور در ۲۱ مرداد ماه ۹۳ استقبال قابل توجهی میان آن عده از فرهنگیان که عضو صندوق نبودند صورت گرفت.

وی با اشاره به این که ادامه عضویت بازنشستگان در صندوق امکان پذیر می باشد افزود: تعدادی از افراد بازنشسته آموزش و پرورش که حسب اساسنامه قبلی ارتباط آن ها با صندوق پس از بازنشستگی قطع شده بود با تغییرات اساسنامه آمادگی خود را برای عضویت در صندوق اعلام کردند.

حاجیان افتتاح نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان را ظرفیت خوبی برای آموزش و پرورش استان دانست و خاطر نشان کرد: مدیریت جدید صندوق ذخیره فرهنگیان کشور به آن جهت که از ظرفیت های سرمایه گذاری سودآور منطقه ای و استانی و زمینه های مشارکت فعال آن ها در برنامه ریزی، امور اجرایی و نظارت، نگرش مجموعه را تغییر بدهد سعی کرده تا در بعضی استان هایی که این امکان وجود داشته باشد دفتر استانی بوجود آورد.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در مازندران اظهار داشت: این کار در واقع نوعی مشارکت و مدیریت نیمه متمرکز و فضا و میدان دادن به قابلیت های محیطی می باشد.

وی گفت: بدیهی است مازندران در بخش های مختلف دارای نرخ ترجیح و مزیت های مطلق در سرمایه گذاری می باشد که از این فضا می تواند با رعایت اصل بهینه سازی بیشتر استفاده نماید.

انوشیروان حاجیان با بیان این که پیش بینی می شود با توجه به خدماتی که صندوق تاکنون به اعضا داده است بخصوص سود سالانه ای که به حساب اعضا وارد می شود افزود: سال ۹۲ بطور متوسط یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود لحاظ شده که با اطلاع رسانی بهینه امکان عضویت فرهنگیانی تاکنون عضو نشده به طور چشمگیری افزایش یابد.

وی همچنین برخی از وظایف صندوق در استان را جذب و عضویت فرهنگیان در موسسه، شناسایی زمینه های سرمایه گذاری در استان، شناسایی زمینه های ارایه خدمات به فرهنگیان استان، نظارت بر پروژه های مصوب، ارتباط مستمر وموثر با اعضا و دریافت نظرات و پیشنهادات عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز