خبرگزاری کار ایران

والیبال‌مردان‌جهان - لهستان؛

ماموریت ویژه سرپرست تیم ملی‌والیبال / حضور خانواده ملی‌پوشان در اینچئون!

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۵۵

وقتی از تیم ملی نتیجه می خواهیم، فقط نباید درخواست خودمان را شرط بدانیم. بازیکنان ماه ها در خدمت تیم ملی بوده اند و حالا دیگر از دوری خانواده شان به ستوه آمده اند.

ملی‌پوشان والیبال ایران که از دهم فروردین‌ماه سال‌جاری در اردو و مسابقات مختلف حضور دارند، از سرپرست تیم ملی والیبال درخواست کردند امکان حضور خانواده آنها در بازی‌های آسیایی فراهم شود.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان‌والیبال تمرینات خود را از دهم فروردین‌ماه آغاز کردند و با حضور در لیگ‌جهانی، اردوی تدارکاتی‌آمریکا، مسابقات قهرمانی جهان و سپس بازی‌های آسیایی اینچئون حدود ۷ ماه درگیر و از خانواده دورند. این یعنی والیبالیست‌های ایران در این مدت در خدمت تیم ملی بوده‌اند، بدون اینکه در کنار خانواده خود باشند. آن هم بازیکنانی که اکثرشان متاهل‌اند و نیمی از متاهل‌ها هم پدر. تازه اگر اعضای کادر فنی هم به فهرست ملی‌پوشان اضافه شوند، دو سوم تیم ملی را متاهلین تشکیل می‌دهند. بعضی از آنها بیش از ۲ ماه است که خانواده‌شان را ندیده‌اند. چه برسد به تعهدات همسر بودن، پدر بودن، فرزند بودن و…

ملی‌پوشان به دنبال راه‌چاره برای برطرف کردن این خلاء عاطفی – روحی، پس از همفکری و مشورت، سرانجام به واسطه کاپیتان سعید معروف یک ماموریت ویژه را به امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی محول کردند. آنها درخواست کردند مسئولین تدبیر کنند تا خانواده اعضای تیم ملی به اینچئون بیایند. به قول مهدی مهدوی حداقل ببینیمشون! سرپرست تیم ملی ماموریت یافته تا خواسته ملی‌پوشان را با مسئولین در میان بگذارد و به انجام برساند.

خوش‌خبر در همین رابطه گفت: اگر مسئولین بخواهند، می‌توانند خانواده تیم ملی را در قالب یک‌تور به کره‌جنوبی ببرند تا بچه‌ها از دیدن خانواده‌شان روحیه بگیرند. دوری از خانواده بازیکنان را کلافه کرده و در بازده کارشان در تیم ملی هم تاثیر منفی می‌گذارد.

سرپرست تیم ملی با اشاره به پرتعداد بودن مسابقات والیبال در جهان افزود: شرایط والیبال با رشته‌های دیگر متفاوت است. هیچ رشته‌ای مثل والیبال این‌قدر مسابقه جهانی ندارد. یکی که تمام می‌شود، یکی دیگر شروع می‌شود. تیم‌ها دائم در مسابقه‌اند. تیم‌هایی هم که مدعی‌اند، باید مدام تمرین کنند. این است که بازیکنان‌شان نمی‌توانند در کنار خانواده باشند. به همین دلیل می‌بینیم بازیکنان تیم‌های دیگر در مسابقاتی که طولانی است، خانواده‌شان در کنارشان هستند. بازیکنان ما هم دائم در اردو هستند و حالا دیگر در مسابقات هم که حضور دارند، فقط برای دو – سه بازی مقدماتی و حذف شدن نیست. تیم ما مرحله به مرحله در مسابقات جهانی جلو می‌رود و همین باعثمی شود، مدت زمان دوری بازیکنان از خانواده شان زیاد باشد.

خوش‌خبر خاطر‌نشان کرد: وقتی از تیم ملی نتیجه می‌خواهیم، فقط نباید درخواست خود را شرط بدانیم. بلکه باید به درخواست ملی‌پوشان هم توجه کنیم. این بازیکنان ماه‌ها در خدمت تیم ملی بوده‌اند و حالا دیگر از دوری خانواده‌شان به ستوه آمده‌اند. برای همین به من ماموریت داده‌اند که درخواست شان را پیگیری کنم.

تیم ملی والیبال ایران با ثبت ۴ پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان جهان موفق به کسب ۱۱ امتیاز شد تا برای نخستین بار در این رقابت‌ها به مرحله دوم صعود کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز