خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

راه‌های اجرای پروژه‌های مشارکتی در زنجان در حال هموار شدن است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۳۸

شهرهای بزرگ به طرف اجرای پروژه‌های مشارکتی رفته‌اند و ما هم اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید این روش‌ها را پیش ببریم.

شهردار زنجان، گفت: شهرهای بزرگ به طرف اجرای پروژه‌های مشارکتی رفته‌اند و ما هم اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید این روش‌ها را پیش ببریم.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین در نشست تخصصی سرمایه گذاری شهری اظهار کرد: در شهر ما اجرای پروژه‌های مشارکتی کار جدیدی است و شهرداری زنجان با پیش بینی بودجه غیرنقدی برای سالجاری اجرای پروژه‌های مشارکتی در زنجان را کلید زده است.

وی با اشاره به مشکلات اجرای پروژه‌های مشارکتی افزود: این مشکلات طبیعی است اما به سمت هموار کردن راه‌ها حرکت می‌کنیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه در اوایل کار، بودجه غیرنقدی برای خیلی‌ها نامفهوم بود، تصریح کرد: در حالی که پس از گذشت چند ماه و راه افتادن کار‌ها و جذب سرمایه‌گذار این مشکلات در حال حل شدن است.

وی با اشاره به اینکه درآمدهایی که شهرداری از شهر دارد به اندازه‌ای نیست که حتی نیازهای فوری شهر را برآورده کند، ابراز کرد: شهرهای بزرگ به طرف اجرای پروژه‌های مشارکتی رفته‌اند و ما هم اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید این روش‌ها را پیش ببریم.

امین خاطر نشان کرد: برای دور شدن از آزمون و خطا‌ها می‌توان از تجربیات شهرهای موفق در این زمینه کمک گرفت.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته در خصوص سرمایه گذاری در شورا و شهرداری بحث‌های زیادی انجام شده است، گفت: این نشست تخصصی به منظور ایجاد وحدت نظر با شورای اسلامی شهر در روش‌ها و آشنایی مدیران شهرداری از نحوه اجرای طرح‌های مشارکتی سرمایه گذاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز