خبرگزاری کار ایران

رئیس توزیع برق شهرستان محلات مدیر نمونه شد

کد خبر : ۲۰۲۵۳۰

باحضور استاندار مرکزی، مدیرتوزیع برق شهرستان محلات، مدیرنمونه این شهرستان معرفی شد.

باحضور استاندار مرکزی مدیرتوزیع برق شهرستان محلات، مدیرنمونه این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی که با حضور استاندار مرکزی، مسوولان ارشد استان و شهرستان محلات برگزارشد، مهندس مجید مامقانی‌نژاد، مدیرتوزیع برق شهرستان محلات، مدیرنمونه این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده و موثر مجموعه مدیریت توزیع برق شهرستان محلات، لوح تقدیری از سوی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و غلامعلی یارمحمدی فرماندار محلات به وی اهدا شد.

در این تقدیرنامه آمده است: یقیناً راز و رمز بالندگی و رشد میهن اسلامی مرهون اهتمام و کوشش مشفقانه و صادقانه انسانهای وارسته ایست که درطلب رضای خداوند منان، خدمت صادقانه را الگوی همت خویش ساخته و محیط کار و فعالیت را به زیور تعهد، اخلاق اسلامی و توانمندی خود می‌آرایند، لذا با عنایت به نامگذاری یکم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت از زحمات و مساعی جنابعالی تقدیر و تشکر می‌شود.

مهندس مجید مامقانی‌نژاد، مدیرتوزیع برق شهرستان محلات، در حاشیه این مراسم گفت: طی یکسال گذشته ۱۴۸پروژه احداث، توسعه وبهینه سازی توزیع برق با مبلغی قریب به۱۱میلیارد ریال با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان مدیریت توزیع برق شهرستان محلات در سطح شهرستان در راستای تامین برق پایدار و مطمئن و افزایش رضایتمندی مشترکین به بهره برداری رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز