خبرگزاری کار ایران

جنتی:

درباره استیضاح صحبت نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۳۱

آستان قدس رضوی صدها اقدام فرهنگی در طول سال انجام می دهد و تبلیغات مختلفی دارد و وزارت فرهنگ هم فعالیت می‌کند و خود حوزه علمیه مشهد هم فعال هستند و باید قدر این تلاش‌ها را بدانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قصد صحبت در خضصوص استیضاح را ندارم و فقط در مورد جشنواره امام رضا(ع) صحبت می‌کنم.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی جنتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آستان قدس رضوی صدها اقدام فرهنگی در طول سال انجام می دهد و تبلیغات مختلفی دارد و وزارت فرهنگ هم فعالیت می‌کند و خود حوزه علمیه مشهد هم فعال هستند و باید قدر این تلاش‌ها را بدانیم.

وی افزود: در حوزه فرهنگ باید تلاش بیشتری صورت گیرد، گرچه در حوزه فرهنگ، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلفی فعالیت می‌کنند اما باید حوزه فرهنگ نظیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) رشد داشته باشد.

جنتی بخشی از رشد این جشنواره را مربوط به عنایات خاص حضرت است و شیفتگانی که آن حضرت دارد عنوان کرد و گفت: این جشنواره با چاشنی عشق و علاقه به حضرت رضا انجام می‌شود، اقداماتی که از سال گذشته تا امروز انجام شد نمونه موفقی بود.

جنتی در پاسخ به سوالی در مورد مطرح شدن بحثاستیضاح وی تاکید کرد: امشب قصد صحبت در مورد استیضاح را ندارم و فقط در مورد جشنواره صحبت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز