خبرگزاری کار ایران

صعودمان تقدیم به حسین معدنی؛

کواچ: فردا با تمام توان مقابل پورتوریکو بازی می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۲۶

حسین معدنی چند ماه با من سخت کار کرد و قبلا هم برای این تیم زحمت کشیده بود. جایش خالی است و من این پیروزی و صعود را به او تقدیم می کنم که یادش همیشه با ماست.

سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پیروزی برابر بلژیک و صعود به دور دوم رقابت های قهرمانی جهان، این صعود را به حسین معدنی تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ؛ گفت: حسین معدنی چند ماه با من سخت کار کرد و قبلا هم برای این تیم زحمت کشیده بود. جایش خالی است و من این پیروزی و صعود را به او تقدیم می کنم که یادش همیشه با ماست.

کواچ همچنین با بیان اینکه بلژیک تیم خیلی خوبی بود که پیروزی برابرش کار آسانی نبود، افزود: به عنوان یک مربی خوشحالم که توانستیم بعد از شکست برابر فرانسه، به آمادگی کامل برای بازی امروز برسیم و بتوانیم بلژیک را شکست بدهیم.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع نکردیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و بازی را در دست گرفتیم. یک مقدار هم در پوئن های آخر، به ویژه در ست اول خوش شانس بودیم.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره بازی فردای ایران مقابل پورتوریکو نیز گفت: وقتی یک تیمی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را می گیرد، یعنی تیم خوبی است. ما باید عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم. ما به فردا فکر می کنیم و می خواهیم با تمام توان به مصاف حریف خود رفته و با پیروزی و کسب ۳ امتیاز بازی به مرحله دوم برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز