خبرگزاری کار ایران

برای نخستین‌بار و یک هفته پیش از آغاز برگزاری؛

جدول اجراهای جشنواره عروسکی روی سایت قرار گرفت / اسپانیا و آلمان در جمع میهمانان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۶۴

مرور ۱۰ سال گذشته جشنواره نمایش عروسکی، برگزیدگان و عکس‌های نمایش‌ها نیز در بخش مرور این سایت در دسترس علاقمندان است.

جدول اجراهای ایرانی جشنواره نمایش عروسکی برای اولین بار، ۷ روز پیش از شروع، بر روی سایت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نام نمایش‌ها، سالن‌ها و ساعت اجرای نمایش‌های ایرانی، همراه با سن مخاطب، از روز گذشته – ۱۴ شهریورماه – جهت اطلاع هنرمندان و مخاطبان روی سایت جشنواره به نشانی www. tehranmobarak. com قرار گرفت. همچنین در بخش دیگری از همین سایت، اطلاعات همه گروه‌ها شامل بازی‌دهنده، خلاصه نمایش، تکنیک اجرا, عکس نمایش و سایر اطلاعات لازم برای مخاطب، قرار گرفته است.

به گفته بهنود ذوالفقاری – مدیر سایت جشنواره عروسکی - مرور ۱۰ سال گذشته جشنواره نمایش عروسکی، برگزیدگان و عکس‌های نمایش‌ها نیز در بخش مرور این سایت در دسترس علاقمندان است.

http: / / www. tehranmobarak. com / fest / timetable / item / ۴۷۲ - tablestage

لینک جدول اجراهای صحنه‌ای است و لینک اجراهای فضای باز به این قرار است:

http: / / www. tehranmobarak. com / fest / timetable / item / ۴۷۱ - tableoutdoor

هنرمندان اسپانیا و آلمان در جشنواره عروسکی

نمایش بی کلام " دست‌های رقصان " کاری از هنرمندان کشور اسپانیا و " سولوی دماغ " کاری از کشور آلمان در جشنواره نمایش عروسکی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک، در نمایش " دستهای رقصان " نمایش‌گران تلاش می‌کنند از قابلیت بادکنک و دستهایشان داستانی آشنا را به نمایش درآورند؛ داستان زندگی تا مرگ.

به اعتقاد کارگردان نمایش ۵۰ دقیقه‌ای " دستهای رقصان "، این نمایش اجرایی خلاق برای خانواده‌ها است که از تکنیک بادکنک در آن، استفاده شده است،

همچنین نمایش " سولوی دماغ " اجرایی مخصوص کودکان از هنرمند شناخته شده‌ی آلمانی کاترین کلت است که در آن از تکنیک تن پوش استفاده شده است.

مدت اجرای " سولوی دماغ " ۴۰ دقیقه است و کارگردان نمایش درخصوص آن آورده است: " یک پتو برای قدم زدن بیرون می‌رود… اما واقعا چیه؟ یه پتو؟ یه کرم؟ "

این نمایش در جشنواره های مختلف اروپایی به اجرا در آمده است و جوایز متعددی هم کسب کرده است. در اجرای این نمایش از دو بازی دهنده استفاده می‌شود.

پانزدهمین جشنواره بی‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه به دبیری مرضیه برومند در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز